Na zakazie lotów zyskują także Cisco i Skype

Po Polycom kolejne firmy zapewniające łączność głosową i wideo ogłaszają, że trwające od kilku dni kłopoty na europejskim rynku lotniczym pozytywnie wpływają na ich interesy.

Publikacja: 21.04.2010 00:00

Jak podało Skype, liczba minut połączeń wykorzystanych przez użytkowników serwisu od czasu początku kłopotów na rynku lotniczym jest o ok. 20 mln większa w porównaniu z okresem, kiedy samoloty pasażerskie latały bez przeszkód.

Także Paweł Malak, szef polskiego oddziału Cisco, które dostarcza między innymi zaawansowane rozwiązania telepresence, zauwazył ożywienie w interesie związane z wulkaniczną chmurą znad Islandii. – Wybuch wulkanu jest dobrym przykładem na konieczność zachowania ciągłości biznesowej – stwierdził. Malak nie ujawnił jednak, o ile zwiększył się w ostatnich dniach popyt na produkty tele- i wideokonferencyjne Cisco.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX