Na zakazie lotów zyskują także Cisco i Skype

Po Polycom kolejne firmy zapewniające łączność głosową i wideo ogłaszają, że trwające od kilku dni kłopoty na europejskim rynku lotniczym pozytywnie wpływają na ich interesy.

Publikacja: 21.04.2010 00:00

Jak podało Skype, liczba minut połączeń wykorzystanych przez użytkowników serwisu od czasu początku kłopotów na rynku lotniczym jest o ok. 20 mln większa w porównaniu z okresem, kiedy samoloty pasażerskie latały bez przeszkód.

Także Paweł Malak, szef polskiego oddziału Cisco, które dostarcza między innymi zaawansowane rozwiązania telepresence, zauwazył ożywienie w interesie związane z wulkaniczną chmurą znad Islandii. – Wybuch wulkanu jest dobrym przykładem na konieczność zachowania ciągłości biznesowej – stwierdził. Malak nie ujawnił jednak, o ile zwiększył się w ostatnich dniach popyt na produkty tele- i wideokonferencyjne Cisco.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10