Aktualizacja: 09.05.2025 15:36 Publikacja: 21.04.2010 00:00
Jak podało Skype, liczba minut połączeń wykorzystanych przez użytkowników serwisu od czasu początku kłopotów na rynku lotniczym jest o ok. 20 mln większa w porównaniu z okresem, kiedy samoloty pasażerskie latały bez przeszkód.
Także Paweł Malak, szef polskiego oddziału Cisco, które dostarcza między innymi zaawansowane rozwiązania telepresence, zauwazył ożywienie w interesie związane z wulkaniczną chmurą znad Islandii. – Wybuch wulkanu jest dobrym przykładem na konieczność zachowania ciągłości biznesowej – stwierdził. Malak nie ujawnił jednak, o ile zwiększył się w ostatnich dniach popyt na produkty tele- i wideokonferencyjne Cisco.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas