Aktualizacja: 11.05.2025 14:25 Publikacja: 21.04.2010 00:00
Według Michała Paschalisa-Jakubowicza, odpowiedzialnego za marketing usług mobilnych Orange w Polsce, charakterystyczną ich cechą jest segmentacja planów pod względem sposobu wykorzystania telefonu przez użytkowników. Według przedstawicieli Orange, to pierwsza tego rodzaju na polskim rynku oferta telefonii komórkowej. W Wielkiej Brytani, czy Rumunii pomogły siostrzanym spółkom z grupy zwiększyć udział w rynku.
Michał Paschalis-Jakubowicz nie chciał powiedzieć, czy dzięki nowym ofertom Orange liczy na wzrost ARPU. Tłumaczył, że z odpowiedzią na to pytanie trzeba poczekać do jutra, gdy grupa TP publikuje wyniki finansowe. Jak powiedział Michał Paschalis-Jakubowicz, Centertel przeprowadził ankietę wśród polskich użytkowników telefonii mobilnej, na podstawie której zdecydował się opatrzyć typy oferty nazwami zwierząt.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas