Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 05:06 Publikacja: 21.04.2010 00:00
Według Michała Paschalisa-Jakubowicza, odpowiedzialnego za marketing usług mobilnych Orange w Polsce, charakterystyczną ich cechą jest segmentacja planów pod względem sposobu wykorzystania telefonu przez użytkowników. Według przedstawicieli Orange, to pierwsza tego rodzaju na polskim rynku oferta telefonii komórkowej. W Wielkiej Brytani, czy Rumunii pomogły siostrzanym spółkom z grupy zwiększyć udział w rynku.
Michał Paschalis-Jakubowicz nie chciał powiedzieć, czy dzięki nowym ofertom Orange liczy na wzrost ARPU. Tłumaczył, że z odpowiedzią na to pytanie trzeba poczekać do jutra, gdy grupa TP publikuje wyniki finansowe. Jak powiedział Michał Paschalis-Jakubowicz, Centertel przeprowadził ankietę wśród polskich użytkowników telefonii mobilnej, na podstawie której zdecydował się opatrzyć typy oferty nazwami zwierząt.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas