W skrócie – czwartek 22 kwietnia

Publikacja: 22.04.2010 00:00

Anna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNetu rezygnuje ze stanowiska i przechodzi do agencji reklamowej Grey

Dell zapowiedział premierę smartfona Lightning z systemem Android

Europejski Bank Inwestycyjny, za poparciem Komisji Europejskiej, udzieli 225 mln euro kredytu na start satelity Alphasat, która ma zapewnić nowej jakości usługi komunikacyjne dla rejonu Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu

Juniper Networks w pierwszym kwartale roku miał 912,6 mln dol. przychodu, o 19 proc. więcej niż rok wcześniej

Minister Infrastruktury podpisał nowelizację rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia usługi powszechnej oraz wymagań dotyczących świadczenia usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla jednostek uprawnionych. Operator zobowiązany będzie musiał od stycznia 2011 podnieść przepustowości łączy dostępowych dla jednostek uprawnionych z 256/64 kb/s do 2/1 Mb/s

Nokia poinformowała o 349 mln euro zysku netto za w kwartałe br., czyli o 15 proc. mniej, niż przewidywali analitycy. Przyczyną ma być rosnąca konkurencja w segmencie smartfonów oraz terminali z dolnej półki. Przychody producenta wyniosły 9,5 mld euro

ZTE ogłosił wynik finansowy za 2009 rok. Przychody firmy wyniosły 8,8 mld dol. – o 36 proc. więcej niż rok wcześniej

Anna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNetu rezygnuje ze stanowiska i przechodzi do agencji reklamowej Grey

Dell zapowiedział premierę smartfona Lightning z systemem Android

Pozostało 88% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
Problem sukcesji w polskich firmach będzie narastał