W ubiegłym roku ten segment klientów przyniósł firmie 46,3 mln zł. Prognozy firmy na kolejne lata są jeszcze bardziej optymistyczne – w 2011 r. i latach kolejnych przychody z biznesu mają rosnąć w tempie 20 proc.

Oprócz zarysowania planów wobec klientów biznesowych Multimedia Polska podsumowała ubiegły rok w tym sektorze. 2009 r. spółka zamknęła łączną liczbą 19,2 tys. klientów biznesowych. Większość przychodów na rynku biznesowym Multimedia wypracowały w segmencie SOHO.

Biznesowe portfolio Multimedia Polska obejmuje m. in. głosowe usługi stacjonarne i mobilne (mobilFON oparty o technologię WiFi) oraz dostęp do sieci (opcjonalnie dostępne łącza o przepływnościach powyżej 100 Mb/s). Za dwa miesiące firma ma wprowadzić usługę tramsisji danych IP VPN.

– Obserwujemy znaczący potencjał klientów biznesowych. Często szukają oni ciekawych i alternatywnych ofert na rynku telekomunikacji. Znając ich oczekiwania, oraz efektywnie wykorzystując naszą infrastrukturę, wiedzę i doświadczenie, przy stosunkowo niewielkich nakładach, będziemy mogli znacząco zwiększyć bazę naszych klientów oraz przychody – oznajmił Sergiusz Urbaniak, dyrektor pionu sprzedaży usług i obsługi klientów Multimedia Polska w komunikacie wysłanym mediom.