Reklama

Multimedia Polska chcą zwiększyć przychody z sektora biznesowego

52 mln zł, czyli 12 proc. więcej niż rok wcześniej mają wynieść na koniec 2010 r. przychody Multimedia Polska osiągnięte w sektorze klientów biznesowych.

Publikacja: 27.04.2010 00:00

W ubiegłym roku ten segment klientów przyniósł firmie 46,3 mln zł. Prognozy firmy na kolejne lata są jeszcze bardziej optymistyczne – w 2011 r. i latach kolejnych przychody z biznesu mają rosnąć w tempie 20 proc.

Oprócz zarysowania planów wobec klientów biznesowych Multimedia Polska podsumowała ubiegły rok w tym sektorze. 2009 r. spółka zamknęła łączną liczbą 19,2 tys. klientów biznesowych. Większość przychodów na rynku biznesowym Multimedia wypracowały w segmencie SOHO.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama