Multimedia Polska chcą zwiększyć przychody z sektora biznesowego

52 mln zł, czyli 12 proc. więcej niż rok wcześniej mają wynieść na koniec 2010 r. przychody Multimedia Polska osiągnięte w sektorze klientów biznesowych.

Publikacja: 27.04.2010 00:00

W ubiegłym roku ten segment klientów przyniósł firmie 46,3 mln zł. Prognozy firmy na kolejne lata są jeszcze bardziej optymistyczne – w 2011 r. i latach kolejnych przychody z biznesu mają rosnąć w tempie 20 proc.

Oprócz zarysowania planów wobec klientów biznesowych Multimedia Polska podsumowała ubiegły rok w tym sektorze. 2009 r. spółka zamknęła łączną liczbą 19,2 tys. klientów biznesowych. Większość przychodów na rynku biznesowym Multimedia wypracowały w segmencie SOHO.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont