Reklama

W skrócie – środa 5 maja

Publikacja: 05.05.2010 00:00

Blyk, operator komórkowy oferujący klientom usługi głosowe za darmo, w zamian za wysłuchiwanie reklam, rozpoczął świadczenie usług w Holandii we współpracy z Vodafone. Blyk emituje m.in. reklamy firm Nike i Universal Pictures

Cyfra Plus wyemituje w niedzielę 16 maja o 22.45 w kanale Canal Plus Film HD pierwszy film 3D „Koralina i tajemnicze drzwi”

Carrefour Mova wraca do promocji, w ramach której użytkownicy będą otrzymywali darmowe doładowania w zamian za płatności w kasach placówek Carrefour. Za zakupy powyżej 25 zł otrzymają – 2 minuty, powyżej 40 zł – 4 minuty, powyżej 70 zł – 8 minut, powyżej 100 zł – 13 minut

D-Link zaprezentował kilka modeli najnowszych dongli USB

Intel zaprezentował nową linię procesorów Atom, przeznaczonych do smartfonów

Reklama
Reklama

Nokia rozpoczęła promocję usług nawigacji pieszej i samochodowej dostępnej na 17 modelach telefonów swojej produkcji

Nokia i Microsoft ogłosiły, że w sklepie Ovi Store pojawił się Microsoft Office Communicator Mobile. To pierwszy owoc partnerstwa obu firm, ogłoszonego latem ubiegłego roku

Chorus ntl, irlandzki operator kablowy, rozpoczął rebranding na UPC

Skype wprowadził nowe abonamentowe plany telefoniczne w wysokości  od 4,5 do 10 euro miesięcznie

Hiszpańska Telefonica rozpoczęła rebranding na Movistar

Telekomunikacja Polska wyemitowała obligacje o wartości 140 mln zł, objęte przez spółki zależne operatora. Zadłużenie TP z tytułu wewnętrznego długu spadło w ostatnim czasie do kwoty 1,076 mld zł, czyli o ok. 700 mln zł

Reklama
Reklama

Verizon, amerykański operator, wprowadził do oferty urządenia Microsoft Kin

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama