Reklama

Wyszukiwarki w smartfonach: popularność rośnie, przychody nie

Publikacja: 17.06.2010 00:00

Wyszukiwarki w smartfonach: popularność rośnie, przychody nie

Foto: ROL

Ilość zapytań zadanych wyszukiwarkom internetowym za pośrednictwem smartfonów w ciągu najbliższych trzech lat zwiększy się około czterokrotnie, a wzrtost nie będzie się odbywał kosztem wykorzystania wyszukiwarek na dekstopowych komputerach – przewiduje RBC Capital Markets.

Według firmy za tempem wzrostu popularności mobilnego wyszukiwania nie będzie jednak podążął strumień przychodów – wartość rynku wyszukiwarek w smartfonach, a konkretnie reklam zamieszczanych w wynikach wyszukiwania, ma w najbliższych latach osiągnąć poziom zaledwie 2-3 mld dol. w skali świata.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama