Wyszukiwarki w smartfonach: popularność rośnie, przychody nie

Publikacja: 17.06.2010 00:00

Wyszukiwarki w smartfonach: popularność rośnie, przychody nie

Foto: ROL

Ilość zapytań zadanych wyszukiwarkom internetowym za pośrednictwem smartfonów w ciągu najbliższych trzech lat zwiększy się około czterokrotnie, a wzrtost nie będzie się odbywał kosztem wykorzystania wyszukiwarek na dekstopowych komputerach – przewiduje RBC Capital Markets.

Według firmy za tempem wzrostu popularności mobilnego wyszukiwania nie będzie jednak podążął strumień przychodów – wartość rynku wyszukiwarek w smartfonach, a konkretnie reklam zamieszczanych w wynikach wyszukiwania, ma w najbliższych latach osiągnąć poziom zaledwie 2-3 mld dol. w skali świata.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem