Aktualizacja: 11.05.2025 11:35 Publikacja: 17.06.2010 00:00
Polkomtel dołączył powierzchnię reklamową w serwisie internetowym obsługującym bramkę SMS (1,5 mln unikalnych użytkowników) sieci Plus oraz serwisie medialnym Lookr.tv (300 tys. unikalnych użytkowników) do swojej oferty reklamowej. Reklamę będzie sprzedawać sieć internetowa Ad-Vice (kontrolowana przez fundusz Xevin Investments).
Obecnie na całą ofertę reklamową Polkomtela składa się powierzchnia w serwisie internetowym lookr.tv, bramce SMS i serwisie wap.plus.pl (2,2 mln unikalnych użytkowników) oraz reklama głosowa (IVR) kierowana do użytkowników marki pre-paid 36,6.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas