Plus sprzedaje reklamę w bramce SMS

Publikacja: 17.06.2010 00:00

Polkomtel dołączył powierzchnię reklamową w serwisie internetowym obsługującym bramkę SMS (1,5 mln unikalnych użytkowników) sieci Plus oraz serwisie medialnym Lookr.tv (300 tys. unikalnych użytkowników) do swojej oferty reklamowej. Reklamę będzie sprzedawać sieć internetowa Ad-Vice (kontrolowana przez fundusz Xevin Investments).

Obecnie na całą ofertę reklamową Polkomtela składa się powierzchnia w serwisie internetowym lookr.tv, bramce SMS i serwisie wap.plus.pl (2,2 mln unikalnych użytkowników) oraz reklama głosowa (IVR) kierowana do użytkowników marki pre-paid 36,6.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem