Plus sprzedaje reklamę w bramce SMS

Publikacja: 17.06.2010 00:00

Polkomtel dołączył powierzchnię reklamową w serwisie internetowym obsługującym bramkę SMS (1,5 mln unikalnych użytkowników) sieci Plus oraz serwisie medialnym Lookr.tv (300 tys. unikalnych użytkowników) do swojej oferty reklamowej. Reklamę będzie sprzedawać sieć internetowa Ad-Vice (kontrolowana przez fundusz Xevin Investments).

Obecnie na całą ofertę reklamową Polkomtela składa się powierzchnia w serwisie internetowym lookr.tv, bramce SMS i serwisie wap.plus.pl (2,2 mln unikalnych użytkowników) oraz reklama głosowa (IVR) kierowana do użytkowników marki pre-paid 36,6.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa