Vodafone: czy potrzebujemy przychodów z contentu?

Publikacja: 24.06.2010 00:00

– Niewykluczone, że powinniśmy przemyśleć naszą strategię biznesową i zrezygnować z udziału w przychodch ze sprzedaży aplikacji mobilnych – powiedział Lee Epting, szef contentu grupy Vodafone podczas branżowej konferencji magazynu MEM w Londynie. Według Lee Eptinga operatorzy powinni się zastanowić nad pozostawieniem większych (lub całych) udziałów ze sprzedaży deweloperom, a tym samymi silniej pobudzić rozwój rynku elektronicznego contentu. Dzisiaj Vodafone inkasuje 30 proc. ze sprzedaży aplikacji w serwisach dostępnych dla jego użytkowników.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem