Reklama
Rozwiń

Vodafone: czy potrzebujemy przychodów z contentu?

Publikacja: 24.06.2010 00:00

– Niewykluczone, że powinniśmy przemyśleć naszą strategię biznesową i zrezygnować z udziału w przychodch ze sprzedaży aplikacji mobilnych – powiedział Lee Epting, szef contentu grupy Vodafone podczas branżowej konferencji magazynu MEM w Londynie. Według Lee Eptinga operatorzy powinni się zastanowić nad pozostawieniem większych (lub całych) udziałów ze sprzedaży deweloperom, a tym samymi silniej pobudzić rozwój rynku elektronicznego contentu. Dzisiaj Vodafone inkasuje 30 proc. ze sprzedaży aplikacji w serwisach dostępnych dla jego użytkowników.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości