Vodafone: czy potrzebujemy przychodów z contentu?

Publikacja: 24.06.2010 00:00

– Niewykluczone, że powinniśmy przemyśleć naszą strategię biznesową i zrezygnować z udziału w przychodch ze sprzedaży aplikacji mobilnych – powiedział Lee Epting, szef contentu grupy Vodafone podczas branżowej konferencji magazynu MEM w Londynie. Według Lee Eptinga operatorzy powinni się zastanowić nad pozostawieniem większych (lub całych) udziałów ze sprzedaży deweloperom, a tym samymi silniej pobudzić rozwój rynku elektronicznego contentu. Dzisiaj Vodafone inkasuje 30 proc. ze sprzedaży aplikacji w serwisach dostępnych dla jego użytkowników.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa