Aktualizacja: 09.05.2025 08:55 Publikacja: 29.06.2010 16:26
[b]TelePolska[/b] rozpoczęła promocję usług telefonicznych sprzedawanych w ramach koncepcji [link=http://www.spolecznyoperator.pl/]Społecznego Operatora Telekomunikacyjnego[/link]. Część przychodów z miesięcznego abonamentu – 2 zł – i połączeń – 2 proc. – operator ma przekazywać na fundusz wybranej przez klienta organizacji pożytku publicznego.
– Co miesiąc, z każdą fakturą klient otrzymuje informacje dotyczące wysokości wsparcia, jakie zostało przekazane z opłaconego rachunku – podaje TelePolska w komunikacie prasowym. Beneficjentem programu jest obecnie organizacja [b]SOS Wioski Dziecięce[/b], ale operator deklaruje chęć zawierania porozumień także z innymi tego typu organizacjami.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas