Orange zmuszony do wycofania reklamy o „najlepszej sieci”

Brytyjski Orange będzie musiał wycofać się z reklam promujących sieć hasłami o „najlepszej sieci trzeciej generacji” w Wielkiej Brytanii. Advertising Standards Authority, brytyjska instytucja zajmująca się sprawami reklamy i przestrzegania prawa w przekazach marketingowych stwierdziła, że przekaz reklamowy Orange wprowadza w błąd, bo w zasięgu sieci 3 UK (własność Hutchinson Whampoa).

Publikacja: 02.07.2010 16:35

Jak donosi serwis moneycontrol.com, przekaz reklamowy Orange został zbudowany na odsetku populacji mieszkającej w Wielkiej Brytanii, będącej w zasięgu sieci operatora, któy w przypadku Orange wynosi 93,4 proc.(3 UK – 91 proc.). Konkurent Orange może jednack pochwalić się większym zasięgiem geograficznym.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX