Reklama
Rozwiń
Reklama

Orange zmuszony do wycofania reklamy o „najlepszej sieci”

Brytyjski Orange będzie musiał wycofać się z reklam promujących sieć hasłami o „najlepszej sieci trzeciej generacji” w Wielkiej Brytanii. Advertising Standards Authority, brytyjska instytucja zajmująca się sprawami reklamy i przestrzegania prawa w przekazach marketingowych stwierdziła, że przekaz reklamowy Orange wprowadza w błąd, bo w zasięgu sieci 3 UK (własność Hutchinson Whampoa).

Publikacja: 02.07.2010 16:35

Jak donosi serwis moneycontrol.com, przekaz reklamowy Orange został zbudowany na odsetku populacji mieszkającej w Wielkiej Brytanii, będącej w zasięgu sieci operatora, któy w przypadku Orange wynosi 93,4 proc.(3 UK – 91 proc.). Konkurent Orange może jednack pochwalić się większym zasięgiem geograficznym.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama