Reklama

Orange zmuszony do wycofania reklamy o „najlepszej sieci”

Brytyjski Orange będzie musiał wycofać się z reklam promujących sieć hasłami o „najlepszej sieci trzeciej generacji” w Wielkiej Brytanii. Advertising Standards Authority, brytyjska instytucja zajmująca się sprawami reklamy i przestrzegania prawa w przekazach marketingowych stwierdziła, że przekaz reklamowy Orange wprowadza w błąd, bo w zasięgu sieci 3 UK (własność Hutchinson Whampoa).

Publikacja: 02.07.2010 16:35

Jak donosi serwis moneycontrol.com, przekaz reklamowy Orange został zbudowany na odsetku populacji mieszkającej w Wielkiej Brytanii, będącej w zasięgu sieci operatora, któy w przypadku Orange wynosi 93,4 proc.(3 UK – 91 proc.). Konkurent Orange może jednack pochwalić się większym zasięgiem geograficznym.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama