Reklama
Rozwiń

Orange zmuszony do wycofania reklamy o „najlepszej sieci”

Brytyjski Orange będzie musiał wycofać się z reklam promujących sieć hasłami o „najlepszej sieci trzeciej generacji” w Wielkiej Brytanii. Advertising Standards Authority, brytyjska instytucja zajmująca się sprawami reklamy i przestrzegania prawa w przekazach marketingowych stwierdziła, że przekaz reklamowy Orange wprowadza w błąd, bo w zasięgu sieci 3 UK (własność Hutchinson Whampoa).

Publikacja: 02.07.2010 16:35

Jak donosi serwis moneycontrol.com, przekaz reklamowy Orange został zbudowany na odsetku populacji mieszkającej w Wielkiej Brytanii, będącej w zasięgu sieci operatora, któy w przypadku Orange wynosi 93,4 proc.(3 UK – 91 proc.). Konkurent Orange może jednack pochwalić się większym zasięgiem geograficznym.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play