Aktualizacja: 09.05.2025 21:25 Publikacja: 08.12.2010 14:26
Foto: rpkom.pl
Penetracja usługami mobilnymi na polskim rynku na koniec trzeciego kwartału wyniosła 121,4 proc. W tym kwartale operatorom przybyło około 600 tys. nowych subskrypcji. To więcej niż w pierwszej połowie roku (mniej niż 500 tys.). Polski rynek telekomunikacyjny dojrzewa, a wraz z tym procesem przychody operatorów spadają – oznajmili przedstawiciele [b]Nokia Siemens Networks[/b], prezentując dziś raport na temat stanu polskiego rynku telekomunikacyjnego.
Według NSN trendami które będą nadawać ton rozwojowi polskiego rynku będą LTE (i jego pierwsze duże rollouty w 2012 r.), modernizacja sieci 2G i 3G, konsolidacja wśród operatorów (przejęcia m.in. [b]Exatela[/b] i [b]Dialogu[/b]), oraz coraz wyraźniejsza ewolucja operatorów w kierunku dostarczania kontentu. Według NSN jednym z najbardziej opłacalnych modeli biznesowych dla polskiego rynku jest outsourcing, nazywany także managed services.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas