Reklama

Przegląd prasy – wtorek 12 kwietnia

Publikacja: 12.04.2011 08:34

Dziennik Gazeta Prawna

BlackBerry Torch 2 – biznes i zabawa

Luk

Ulubiona marka telefonów biznesmenów wprowadza na rynek nowy model – Torch 2. Podobnie jak poprzednik oprócz pełnej klawiatury będzie miał on ekran dotykowy. Do tego procesor o prędkości 1,2 GHz, 768 MB RAM i aparat z możliwością nagrywania filmów w jakości HD. Pytanie, czy przez to wszystko biznesmeni nie będą więcej czasu poświęcali na rozrywkę niż na pracę. Przewidywana cena: ok. 2,8 tys. zł.

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=353645 (dostęp płatny)

Gazeta Wyborcza/Wyborcza.biz

Google nie będzie fotografował Niemiec

Reklama
Reklama

Tomasz Grynkiewicz

Zaskakująca decyzja Google’a – mimo korzystnego wyroku niemieckiego sądu spółka nie będzie fotografować ulic w Niemczech i udostępniać ich w usłudze Street View

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9417761,Google_nie_bedzie_fotografowal_Niemiec.html

Puls Biznesu

MNI i Telekomunikacja Polska idą na noże

Dawid Tokarz

Narodowy operator żąda od MNI aż połowy zysku za 2010 r. Fundusz zapewnia, że nie będzie tworzył rezerw. W piątek Telekomunikacja Polska (TP) poinformowała, że pozwała Długie Rozmowy (DR), hurtowego operatora z grupy MNI, o 36,7 mln zł. Wczoraj giełdowy fundusz odpowiedział, że to DR pierwsze (już w grudniu 2010 r.) pozwały TP. Zapowiedział też wniosek do Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) o kontrolę w narodowym operatorze.

Reklama
Reklama

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=5090f6dd-4212-40f9-8a8a-24a68c436d1d&date=2011-04-12 (dostęp płatny)

Nie będzie kolejki po Dialog

Magdalena Wierzchowska

Najbardziej zdeterminowana jest Netia — prognozują eksperci. Jeśli telekom kupi Dialog, sam może stać się bardziej atrakcyjnym celem akwizycji. Inwestorzy zainteresowani kupnem Telefonii Dialog odbierają memoranda informacyjne. Przed świętami wielkanocnymi mają złożyć wstępne oferty. Tłumu chętnych nie widać.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=cc43bd83-7a66-4d0f-9fa0-c5282c785be3&date=2011-04-12 (dostęp płatny)

TelForceOne umawia się z hipermarketami

Reklama
Reklama

Katarzyna Latek

Spółka liczy na kontrakty, które otworzą jej telefonom i akcesoriom drzwi do sklepów. TelForceOne chce wzmocnić obecność swoich telefonów i akcesoriów telefonicznych w sieciach handlowych. Już podpisała umowy bezpośrednie z Auchan i z firmą Tech Data, jednym z największych dystrybutorów IT. Liczy na kolejne.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=3c4e2ff1-5dad-4905-af06-4312d216a391&date=2011-04-12 (dostęp płatny)

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama