Reklama
Rozwiń

Przegląd prasy – wtorek 12 kwietnia

Publikacja: 12.04.2011 08:34

Dziennik Gazeta Prawna

BlackBerry Torch 2 – biznes i zabawa

Luk

Ulubiona marka telefonów biznesmenów wprowadza na rynek nowy model – Torch 2. Podobnie jak poprzednik oprócz pełnej klawiatury będzie miał on ekran dotykowy. Do tego procesor o prędkości 1,2 GHz, 768 MB RAM i aparat z możliwością nagrywania filmów w jakości HD. Pytanie, czy przez to wszystko biznesmeni nie będą więcej czasu poświęcali na rozrywkę niż na pracę. Przewidywana cena: ok. 2,8 tys. zł.

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=353645 (dostęp płatny)

Gazeta Wyborcza/Wyborcza.biz

Google nie będzie fotografował Niemiec

Tomasz Grynkiewicz

Zaskakująca decyzja Google’a – mimo korzystnego wyroku niemieckiego sądu spółka nie będzie fotografować ulic w Niemczech i udostępniać ich w usłudze Street View

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9417761,Google_nie_bedzie_fotografowal_Niemiec.html

Puls Biznesu

MNI i Telekomunikacja Polska idą na noże

Dawid Tokarz

Narodowy operator żąda od MNI aż połowy zysku za 2010 r. Fundusz zapewnia, że nie będzie tworzył rezerw. W piątek Telekomunikacja Polska (TP) poinformowała, że pozwała Długie Rozmowy (DR), hurtowego operatora z grupy MNI, o 36,7 mln zł. Wczoraj giełdowy fundusz odpowiedział, że to DR pierwsze (już w grudniu 2010 r.) pozwały TP. Zapowiedział też wniosek do Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) o kontrolę w narodowym operatorze.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=5090f6dd-4212-40f9-8a8a-24a68c436d1d&date=2011-04-12 (dostęp płatny)

Nie będzie kolejki po Dialog

Magdalena Wierzchowska

Najbardziej zdeterminowana jest Netia — prognozują eksperci. Jeśli telekom kupi Dialog, sam może stać się bardziej atrakcyjnym celem akwizycji. Inwestorzy zainteresowani kupnem Telefonii Dialog odbierają memoranda informacyjne. Przed świętami wielkanocnymi mają złożyć wstępne oferty. Tłumu chętnych nie widać.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=cc43bd83-7a66-4d0f-9fa0-c5282c785be3&date=2011-04-12 (dostęp płatny)

TelForceOne umawia się z hipermarketami

Katarzyna Latek

Spółka liczy na kontrakty, które otworzą jej telefonom i akcesoriom drzwi do sklepów. TelForceOne chce wzmocnić obecność swoich telefonów i akcesoriów telefonicznych w sieciach handlowych. Już podpisała umowy bezpośrednie z Auchan i z firmą Tech Data, jednym z największych dystrybutorów IT. Liczy na kolejne.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=3c4e2ff1-5dad-4905-af06-4312d216a391&date=2011-04-12 (dostęp płatny)

Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku