Reklama

Wideomonitoring w ofercie Dialogu

Publikacja: 27.04.2011 15:31

Operator poszerzył dziś swoją ofertę o usługę nadzoru wideo wybranych pomieszczeń i nieruchomości. Nowość dostępna jest dla klientów Dialogu, którzy korzystają już z usługi dostępu do sieci (zarówno na infrastrukturze własnej operatora, jak i Telekomunikacji Polskiej).

Usługi dostępne w dwóch wariantach obejmują takie funkcjonalności jak wykrycie ruchu w monitorowanym pomieszczeniu i powiadomienie właściciela, zarządzanie monitoringiem przez przeglądarkę internetową oraz dostęp z poziomu telefonu komórkowego. Czas przechowywania obrazu na serwerze operatora to 5 lub 30 dni, a maksymalny czas nagrania 1 do 5 godzin (w zależności od wysokości abonementu). Cena usługi zaczyna się od 24,99 zł brutto miesięcznie. Bardziej zaawansowane funkcjonalności, np.  przekazem obrazu HD (oraz odpowiednia kamera) kosztują już więcej, bo 34,99 zł brutto miesięcznie. Jednorazowa opłata instalacyjna wynosi 129,99 zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama