Wideomonitoring w ofercie Dialogu

Publikacja: 27.04.2011 15:31

Operator poszerzył dziś swoją ofertę o usługę nadzoru wideo wybranych pomieszczeń i nieruchomości. Nowość dostępna jest dla klientów Dialogu, którzy korzystają już z usługi dostępu do sieci (zarówno na infrastrukturze własnej operatora, jak i Telekomunikacji Polskiej).

Usługi dostępne w dwóch wariantach obejmują takie funkcjonalności jak wykrycie ruchu w monitorowanym pomieszczeniu i powiadomienie właściciela, zarządzanie monitoringiem przez przeglądarkę internetową oraz dostęp z poziomu telefonu komórkowego. Czas przechowywania obrazu na serwerze operatora to 5 lub 30 dni, a maksymalny czas nagrania 1 do 5 godzin (w zależności od wysokości abonementu). Cena usługi zaczyna się od 24,99 zł brutto miesięcznie. Bardziej zaawansowane funkcjonalności, np.  przekazem obrazu HD (oraz odpowiednia kamera) kosztują już więcej, bo 34,99 zł brutto miesięcznie. Jednorazowa opłata instalacyjna wynosi 129,99 zł.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić