Aktualizacja: 09.05.2025 17:14 Publikacja: 10.05.2011 20:16
Polska Telefonia Cyfrowa na 19 maja wyznaczyła spotkanie prasowe poświęcone „wprowadzeniu na rynek międzynarodowej marki, która zastąpi Erę”. PTC od kilku lat zapowiada wprowadzenie marki T-Mobile – międzynarodowej marki usług mobilnych grupy Deutsche Telekom. Przeszkodą do przeprowadzenia rebrandingu był spór właścicielski z grupą Vivendi i Elektrimem. Spór ten, po 11 latach, udało się zakończyć w ubiegłym roku.
W 2005 r. PTK Centertel zastąpiła rodzimą markę Idea globalnym brandem Orange. Towarzyszyły temu pewne, nierewolucyjne, zmiany w ofercie. Rebranding Idei poczytywany był na rynku za sukces, ponieważ w ciągu dwóch lat PTK Centertel wysunął się na czoło silnej stawki trzech zasiedziałych operatorów komórkowych. Później zresztą tę pozycję utracił.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas