Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 09:23 Publikacja: 11.05.2011 10:41
Od pewnego czasu abonenci usług dostępowych Telekomunikacji Polskiej, którzy nie abonują planów telefonicznych i ponoszą opłatę za utrzymanie linii, otrzymują telefoniczną propozycję, która ma obniżyć wysokość opłaty za utrzymanie linii. Otóż konsultanci handlowi proponują podpisanie umowy na linię telefoniczną wraz z natychmiastowym zleceniem zawieszenia usługi telefonicznej. W efekcie dodatkowa opłata za utrzymanie linii ma spaść z 29 zł (lub 36 zł) brutto na 20 zł. Umowa na zawieszoną linię telefoniczną ma zostać zawarta na 24 miesiące.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas