Aktualizacja: 14.05.2025 04:30 Publikacja: 11.05.2011 10:41
Od pewnego czasu abonenci usług dostępowych Telekomunikacji Polskiej, którzy nie abonują planów telefonicznych i ponoszą opłatę za utrzymanie linii, otrzymują telefoniczną propozycję, która ma obniżyć wysokość opłaty za utrzymanie linii. Otóż konsultanci handlowi proponują podpisanie umowy na linię telefoniczną wraz z natychmiastowym zleceniem zawieszenia usługi telefonicznej. W efekcie dodatkowa opłata za utrzymanie linii ma spaść z 29 zł (lub 36 zł) brutto na 20 zł. Umowa na zawieszoną linię telefoniczną ma zostać zawarta na 24 miesiące.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas