Reklama

Marki Simplus, 36,6 i Sami Swoi znikną

Publikacja: 11.05.2011 12:33

Znikną marki telekomunikacyjne Simplus, 36,6 i Sami Swoi – wynika z informacji przedstawionych dziś przez Polkomtel. Jedyną marką komórkowej sieci pozostanie Plus.

„Światowym trendem na rynkach nasyconych jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną, dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus” – poinformował Polkomtel w dzisiejszym komunikacie opublikowanym w czasie konferencji prasowej.

Do tej pory w portfelu Polkomtel miał także takie marki jak Simplus, 36,6, Sami Swoi. Dwie ostatnie wprowadził relatywnie niedawno, gdy na rynek telefonii komórkowej zaczęli wchodzić wirtualni operatorzy komórkowi, należący do różnego rodzaju przedsiębiorstw (od firm telekomunikacyjnych, po sieci handlowe).

– Próbujemy marki zebrać w jedno miejsce i zbudować politykę „monobrandowania” – powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Krzysztof Kilian, wiceprezes Polkomtela ds. marketingu i sprzedaży.

– W ramach konkretnych produktów, czy to jest pre-paid, czy post-paid sięgamy do tych samych aplikacji, wszędzie mamy dostęp do Internetu. Z tego punktu widzenia chcielibyśmy, aby niezależnie od tego, gdzie są nasi klienci chcielibyśmy, aby czuli się bardziej związani z naszym brandem – wyjaśniał Jarosław Bauc, prezes Polkomtela.

Reklama
Reklama

Jak wyjaśniła Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, Simplus i 36,6 pozostaną w ofercie, ale jako nazwy taryf.

Na koniec grudnia Polkomtel obsługiwał około 14 mln kart SIM i był pod tym względem drugą siecią w kraju po Orange.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama