Reklama

KOMENTARZ: Rozważania o kolorach. Turkus, czyli TeliaSonera Plus

Publikacja: 14.05.2011 09:12

„Yesterday we were 18. Today we are 1″ (Wczoraj było nas 18. Dziś jesteśmy jednością) – ogłosiła szwedzka TeliaSonera, wprowadzając jednolitą markę we wszystkich krajach, w których jest obecna.

Kolor jej nowego logo to fiolet, kolor podobny, choć ciemniejszy niż ulubiona przez niemiecką grupę Deutsche Telekom magenta, ale za to jaśniejszy niż ten stosowany przez P4, operatora sieci Play. Ten (czwartkowy) ruch szwedzkiej grupy, to dowód na to, że argumentacja zarządu Polkomtela (ze środy) miała ręce i nogi: strategia monolitycznej marki, to dziś trend obecny na międzynarodowych rynkach. Dlatego Polkomtel ma dziś już tylko jedną markę: Plus. Dlatego TeliaSonera ma dziś wszędzie takie samo logo. To nie przypadek, to trend.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama