Reklama

KOMENTARZ: Rozważania o kolorach. Turkus, czyli TeliaSonera Plus

Publikacja: 14.05.2011 09:12

„Yesterday we were 18. Today we are 1″ (Wczoraj było nas 18. Dziś jesteśmy jednością) – ogłosiła szwedzka TeliaSonera, wprowadzając jednolitą markę we wszystkich krajach, w których jest obecna.

Kolor jej nowego logo to fiolet, kolor podobny, choć ciemniejszy niż ulubiona przez niemiecką grupę Deutsche Telekom magenta, ale za to jaśniejszy niż ten stosowany przez P4, operatora sieci Play. Ten (czwartkowy) ruch szwedzkiej grupy, to dowód na to, że argumentacja zarządu Polkomtela (ze środy) miała ręce i nogi: strategia monolitycznej marki, to dziś trend obecny na międzynarodowych rynkach. Dlatego Polkomtel ma dziś już tylko jedną markę: Plus. Dlatego TeliaSonera ma dziś wszędzie takie samo logo. To nie przypadek, to trend.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama