KOMENTARZ: Rozważania o kolorach. Turkus, czyli TeliaSonera Plus

Publikacja: 14.05.2011 09:12

„Yesterday we were 18. Today we are 1″ (Wczoraj było nas 18. Dziś jesteśmy jednością) – ogłosiła szwedzka TeliaSonera, wprowadzając jednolitą markę we wszystkich krajach, w których jest obecna.

Kolor jej nowego logo to fiolet, kolor podobny, choć ciemniejszy niż ulubiona przez niemiecką grupę Deutsche Telekom magenta, ale za to jaśniejszy niż ten stosowany przez P4, operatora sieci Play. Ten (czwartkowy) ruch szwedzkiej grupy, to dowód na to, że argumentacja zarządu Polkomtela (ze środy) miała ręce i nogi: strategia monolitycznej marki, to dziś trend obecny na międzynarodowych rynkach. Dlatego Polkomtel ma dziś już tylko jedną markę: Plus. Dlatego TeliaSonera ma dziś wszędzie takie samo logo. To nie przypadek, to trend.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX