Aktualizacja: 09.05.2025 15:46 Publikacja: 16.05.2011 17:10
Emporia Telecom opublikowała badanie opinii użytkowników swoich telefonów komórkowych. Prawie 42 proc. z nich przyznało, że ich słuchawki wyposażone są w wiele zbędnych funkcji. Zdaniem ponad 61 proc. telefony są zbyt trudne w obsłudze.
Przebadani przez Emporię respondenci używają telefon głównie do połączeń głosowych. To najczęściej wykorzystywana funkcjonalność dla 89 proc. z nich. Do często wykonywanych czynności należy również korzystanie z listy kontaktów, która wskazało 76,5 proc., podczas gdy wysyłanie SMS wymieniło 64,5 proc. badanych (korzystanie z budzika 47 proc.)
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas