Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 09:30 Publikacja: 31.05.2011 11:11
Na ostatni kwartał przyszłego roku, przed przyszłorocznymi świętami, planuje się dzisiaj w Telekomunikacji Polskiej zastąpienie w segmencie produktów stacjonarnych marek związanych z Telekomunikacją Polską przez brand Orange – wynika z naszych informacji. – Bez komentarza – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik grupy TP.
Operator przygotowywał się do rebrandingu już dwa lata temu, ale na przeszkodzie stanął kryzys finansowy i wymuszony nim w TP program oszczędnościowy. Projekt rebrandingu został więc odłożony. TP liczy, że lepsza percepcja marki Orange pozwoli mu się umocnić na rynku stacjonarnym. Trzeba przyznać, że w ciągu kilku ostatnich kwartałów TP skuteczniej sprzedaje stacjonarne usługi dostępowe pod marką Orange Freedom, niż podstawową Neostradę.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas