Rebranding Telekomunikacji Polskiej pod koniec 2012

Publikacja: 31.05.2011 11:11

Na ostatni kwartał przyszłego roku, przed przyszłorocznymi świętami, planuje się dzisiaj w Telekomunikacji Polskiej zastąpienie w segmencie produktów stacjonarnych marek związanych z Telekomunikacją Polską przez brand Orange – wynika z naszych informacji. – Bez komentarza – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik grupy TP.

Operator przygotowywał się do rebrandingu już dwa lata temu, ale na przeszkodzie stanął kryzys finansowy i wymuszony nim w TP program oszczędnościowy. Projekt rebrandingu został więc odłożony. TP liczy, że lepsza percepcja marki Orange pozwoli mu się umocnić na rynku stacjonarnym. Trzeba przyznać, że w ciągu kilku ostatnich kwartałów TP skuteczniej sprzedaje stacjonarne usługi dostępowe pod marką Orange Freedom, niż podstawową Neostradę.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont