Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.10.2025 10:28 Publikacja: 31.05.2011 11:11
Na ostatni kwartał przyszłego roku, przed przyszłorocznymi świętami, planuje się dzisiaj w Telekomunikacji Polskiej zastąpienie w segmencie produktów stacjonarnych marek związanych z Telekomunikacją Polską przez brand Orange – wynika z naszych informacji. – Bez komentarza – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik grupy TP.
Operator przygotowywał się do rebrandingu już dwa lata temu, ale na przeszkodzie stanął kryzys finansowy i wymuszony nim w TP program oszczędnościowy. Projekt rebrandingu został więc odłożony. TP liczy, że lepsza percepcja marki Orange pozwoli mu się umocnić na rynku stacjonarnym. Trzeba przyznać, że w ciągu kilku ostatnich kwartałów TP skuteczniej sprzedaje stacjonarne usługi dostępowe pod marką Orange Freedom, niż podstawową Neostradę.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas