Crowley Data Poland chce kupować klientów

Publikacja: 06.06.2011 15:28

Spółka zamierza zmodyfikować sposób sprzedaży usług poprzez rozbudowę sieci lokalnych partnerów. Ich ilość ma się zwiększyć z dzisiejszych ok. 30 do nawet 200.

Jak powiedział Piotr Czajka, dyrektor kanału partnerskiego i TelcoEnabler w Crowley Data Poland, nowa oferta firmy to gotowe produkty skrojone precyzyjnie pod określone grupy klientów. Jej głównym składnikiem są najłatwiej sprzedające się usługi głosowe oraz transmisja danych.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay