Spółka zamierza zmodyfikować sposób sprzedaży usług poprzez rozbudowę sieci lokalnych partnerów. Ich ilość ma się zwiększyć z dzisiejszych ok. 30 do nawet 200.

Jak powiedział Piotr Czajka, dyrektor kanału partnerskiego i TelcoEnabler w Crowley Data Poland, nowa oferta firmy to gotowe produkty skrojone precyzyjnie pod określone grupy klientów. Jej głównym składnikiem są najłatwiej sprzedające się usługi głosowe oraz transmisja danych.

– Dopuszczamy sprzedaż oferty zarówno pod marką CDP jak i partnera, jeśli będzie to uzasadnione i ułatwi dotarcie do klientów docelowych. Crowley jednak określa cenę minimalną usług. Im partnerzy drożej je sprzedadzą, tym więcej na tej współpracy zarobią – mówi Czajka.

Jak dodał, CDP gwarantuje partnerom długoterminową, wieloletnią współpracę i wsparcie marketingu i sprzedaży. – W ramach rozwoju kanału partnerskiego rozważamy też akwizycje końcowych klientów biznesowych od tych operatorów którzy dotarli do pewnej bariery – być może technologicznej, być może zmienili strategię sprzedaży. Od nich w przyszłości chcielibyśmy odkupić klientów biznesowych – powiedział Piotr Czajka.