Reklama

Crowley Data Poland chce kupować klientów

Publikacja: 06.06.2011 15:28

Spółka zamierza zmodyfikować sposób sprzedaży usług poprzez rozbudowę sieci lokalnych partnerów. Ich ilość ma się zwiększyć z dzisiejszych ok. 30 do nawet 200.

Jak powiedział Piotr Czajka, dyrektor kanału partnerskiego i TelcoEnabler w Crowley Data Poland, nowa oferta firmy to gotowe produkty skrojone precyzyjnie pod określone grupy klientów. Jej głównym składnikiem są najłatwiej sprzedające się usługi głosowe oraz transmisja danych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama