Aktualizacja: 09.05.2025 23:17 Publikacja: 06.06.2011 15:28
Spółka zamierza zmodyfikować sposób sprzedaży usług poprzez rozbudowę sieci lokalnych partnerów. Ich ilość ma się zwiększyć z dzisiejszych ok. 30 do nawet 200.
Jak powiedział Piotr Czajka, dyrektor kanału partnerskiego i TelcoEnabler w Crowley Data Poland, nowa oferta firmy to gotowe produkty skrojone precyzyjnie pod określone grupy klientów. Jej głównym składnikiem są najłatwiej sprzedające się usługi głosowe oraz transmisja danych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas