Reklama
Rozwiń
Reklama

Crowley Data Poland chce kupować klientów

Publikacja: 06.06.2011 15:28

Spółka zamierza zmodyfikować sposób sprzedaży usług poprzez rozbudowę sieci lokalnych partnerów. Ich ilość ma się zwiększyć z dzisiejszych ok. 30 do nawet 200.

Jak powiedział Piotr Czajka, dyrektor kanału partnerskiego i TelcoEnabler w Crowley Data Poland, nowa oferta firmy to gotowe produkty skrojone precyzyjnie pod określone grupy klientów. Jej głównym składnikiem są najłatwiej sprzedające się usługi głosowe oraz transmisja danych.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama