Reklama

33 proc. Polaków zna markę T-Mobile

Publikacja: 11.07.2011 09:25

Zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z przejściem operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa z marki Era na T-Mobile.  – W obecnej chwili etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – powiedział Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.

– Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już na ukończeniu.  Wprowadziliśmy pełną wizualizację T-Mobile w przeszło 1000 sklepów, czyli  w ponad 99 proc. całej sieci. Pozostało zaledwie kilka pojedynczych obiektów,  które w ciągu najbliższych dni zostaną dostosowane do nowego standardu – dodał.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama