Reklama

33 proc. Polaków zna markę T-Mobile

Publikacja: 11.07.2011 09:25

Zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z przejściem operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa z marki Era na T-Mobile.  – W obecnej chwili etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – powiedział Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.

– Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już na ukończeniu.  Wprowadziliśmy pełną wizualizację T-Mobile w przeszło 1000 sklepów, czyli  w ponad 99 proc. całej sieci. Pozostało zaledwie kilka pojedynczych obiektów,  które w ciągu najbliższych dni zostaną dostosowane do nowego standardu – dodał.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama