Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2025 19:38 Publikacja: 11.07.2011 09:25
Zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z przejściem operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa z marki Era na T-Mobile. – W obecnej chwili etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – powiedział Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.
– Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już na ukończeniu. Wprowadziliśmy pełną wizualizację T-Mobile w przeszło 1000 sklepów, czyli w ponad 99 proc. całej sieci. Pozostało zaledwie kilka pojedynczych obiektów, które w ciągu najbliższych dni zostaną dostosowane do nowego standardu – dodał.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas