Aktualizacja: 01.07.2025 01:49 Publikacja: 11.07.2011 10:19
Skierowana do klientów indywidualnych ofensywa Research In Motion w Polsce i całym regionie EMEA (Europa, Bliskich Wschód, Afryka), którą firma zapowiedziała kilka tygodni temu, zdaje się przynosić pierwsze efekty.
Kanadyjski koncern poinformował, że w ciągu ostatnich trzech tygodni w regionie EMEA w ciągu „mniej niż trzech tygodni” odnotowano ponad milion nowych aktywacji usługi BlackBerry.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas