Aktualizacja: 11.05.2025 19:59 Publikacja: 19.07.2011 14:01
4,5 mln zł netto pochłonie rozbudowa centrali telefonicznej, na którą zdecydowała się Politechnika Rzeszowska. Projekt obejmuje też dostawę systemu e-learningu a także aktywnych urządzeń sieciowych i zasilaczy awaryjnych. Inwestycja jest częścią budowy Regionalnego Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego i Biblioteczno-Administracyjnego Politechniki Rzeszowskiej.
Dwie pierwsze części projektu (tzn. rozbudowę centrali dostawę systemu e-learningu) zrealizuje warszawska firma Innergo Systems. Była jedyną, która zabiegała o zamówienie (przetarg miał charakter otwarty).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas