Reklama
Rozwiń
Reklama

Play rozwinie skrzydła Red Bulla

P4, operator sieci Play dołączy do swojego pakietu ofertę pod marką producenta napojów energetyzujących. Marketingowy mariaż może poprawić wyniki obu firm

Publikacja: 24.07.2011 11:44

Play rozwinie skrzydła Red Bulla

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

P4, operator sieci Play, czwartej pod względem liczby użytkowników w Polsce został dystrybutorem marki telekomunikacyjnej producenta napoju Red Bull. Partnerstwo – firmy ogłoszą je dziś w południe – ma głównie charakter marketingowy, ale też z założenia powinno korzystnie przełożyć się na wyniki obu firm.

Założeń finansowych projektu nie znamy. Można się tylko domyślać, że firmy podzielą się przychodami. Podano natomiast, że P4 odpowiadać będzie za telefony, taryfy, obsługę klienta, sieć sprzedaży, infrastrukturę i współpracę z mediami. Producent napoju wniesie do projektu markę i dostęp do sygnowanych jego brandem gadżetów, w tym smartfonów i netbooków.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama