Reklama

Play rozwinie skrzydła Red Bulla

P4, operator sieci Play dołączy do swojego pakietu ofertę pod marką producenta napojów energetyzujących. Marketingowy mariaż może poprawić wyniki obu firm

Publikacja: 24.07.2011 11:44

Play rozwinie skrzydła Red Bulla

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

P4, operator sieci Play, czwartej pod względem liczby użytkowników w Polsce został dystrybutorem marki telekomunikacyjnej producenta napoju Red Bull. Partnerstwo – firmy ogłoszą je dziś w południe – ma głównie charakter marketingowy, ale też z założenia powinno korzystnie przełożyć się na wyniki obu firm.

Założeń finansowych projektu nie znamy. Można się tylko domyślać, że firmy podzielą się przychodami. Podano natomiast, że P4 odpowiadać będzie za telefony, taryfy, obsługę klienta, sieć sprzedaży, infrastrukturę i współpracę z mediami. Producent napoju wniesie do projektu markę i dostęp do sygnowanych jego brandem gadżetów, w tym smartfonów i netbooków.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama