Play rozwinie skrzydła Red Bulla

P4, operator sieci Play dołączy do swojego pakietu ofertę pod marką producenta napojów energetyzujących. Marketingowy mariaż może poprawić wyniki obu firm

Publikacja: 24.07.2011 11:44

Play rozwinie skrzydła Red Bulla

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

P4, operator sieci Play, czwartej pod względem liczby użytkowników w Polsce został dystrybutorem marki telekomunikacyjnej producenta napoju Red Bull. Partnerstwo – firmy ogłoszą je dziś w południe – ma głównie charakter marketingowy, ale też z założenia powinno korzystnie przełożyć się na wyniki obu firm.

Założeń finansowych projektu nie znamy. Można się tylko domyślać, że firmy podzielą się przychodami. Podano natomiast, że P4 odpowiadać będzie za telefony, taryfy, obsługę klienta, sieć sprzedaży, infrastrukturę i współpracę z mediami. Producent napoju wniesie do projektu markę i dostęp do sygnowanych jego brandem gadżetów, w tym smartfonów i netbooków.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem