Aktualizacja: 11.05.2025 09:15 Publikacja: 24.07.2011 11:44
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
P4, operator sieci Play, czwartej pod względem liczby użytkowników w Polsce został dystrybutorem marki telekomunikacyjnej producenta napoju Red Bull. Partnerstwo – firmy ogłoszą je dziś w południe – ma głównie charakter marketingowy, ale też z założenia powinno korzystnie przełożyć się na wyniki obu firm.
Założeń finansowych projektu nie znamy. Można się tylko domyślać, że firmy podzielą się przychodami. Podano natomiast, że P4 odpowiadać będzie za telefony, taryfy, obsługę klienta, sieć sprzedaży, infrastrukturę i współpracę z mediami. Producent napoju wniesie do projektu markę i dostęp do sygnowanych jego brandem gadżetów, w tym smartfonów i netbooków.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas