Mariusz Piaseczny przechodzi do TP-Linka [NOWE]

Publikacja: 02.08.2011 15:57

Był szef marketingu w D-Link Polska obejmie analogiczną funkcję w TP-Linku – jednym z większych na polskim rynku dostawców urządzeń sieciowych dla użytkownika domowego i małych firm.

Wcześniej, przed transferem do struktur producenta, Mariusz Piaseczny pełnił stanowisko szefa komunikacji organizacji koordynującej w Polsce ruch olimpiad specjalnych. Jeszcze wcześniej kierował marketingiem i PR D-Linka w Polsce i regionie Europy Wschodniej. Jako pracownik agencji Neuron PR współpracował właśnie z tym producentem.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej