Aktualizacja: 01.07.2025 06:45 Publikacja: 02.08.2011 15:57
Był szef marketingu w D-Link Polska obejmie analogiczną funkcję w TP-Linku – jednym z większych na polskim rynku dostawców urządzeń sieciowych dla użytkownika domowego i małych firm.
Wcześniej, przed transferem do struktur producenta, Mariusz Piaseczny pełnił stanowisko szefa komunikacji organizacji koordynującej w Polsce ruch olimpiad specjalnych. Jeszcze wcześniej kierował marketingiem i PR D-Linka w Polsce i regionie Europy Wschodniej. Jako pracownik agencji Neuron PR współpracował właśnie z tym producentem.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas