Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 08:42 Publikacja: 02.08.2011 15:57
Był szef marketingu w D-Link Polska obejmie analogiczną funkcję w TP-Linku – jednym z większych na polskim rynku dostawców urządzeń sieciowych dla użytkownika domowego i małych firm.
Wcześniej, przed transferem do struktur producenta, Mariusz Piaseczny pełnił stanowisko szefa komunikacji organizacji koordynującej w Polsce ruch olimpiad specjalnych. Jeszcze wcześniej kierował marketingiem i PR D-Linka w Polsce i regionie Europy Wschodniej. Jako pracownik agencji Neuron PR współpracował właśnie z tym producentem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas