Cisco: sprzedaż usług rośnie, ale zysk spada

Publikacja: 12.08.2011 09:00

W kwartale finansowym, który zakończył się 30 lipca, amerykańskie Cisco Systems, największy na świecie producent sprzętu telekomunikacyjnego, odnotował sprzedaż wartą 10,8 mld dol.

To o 3,3 proc. więcej niż w tym samym momencie 2010 r. Co ciekawe, wzrost wygenerowały przede wszystkim usługi, a nie sprzęt, w których obroty wzrosły o 12 proc. w ujęciu rocznym. Lepiej (o 7 proc.) sprzedawały się także nowe produkty, takie jak rozwiązania telekonferencyjne i do współpracy na odległość oraz centra przetwarzania danych oraz usługi wideo. Jednocześnie sprzedaż np. routerów spadła o 2 proc. i wyniosła 6,7 mld dol.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa