Reklama

Cisco: sprzedaż usług rośnie, ale zysk spada

Publikacja: 12.08.2011 09:00

W kwartale finansowym, który zakończył się 30 lipca, amerykańskie Cisco Systems, największy na świecie producent sprzętu telekomunikacyjnego, odnotował sprzedaż wartą 10,8 mld dol.

To o 3,3 proc. więcej niż w tym samym momencie 2010 r. Co ciekawe, wzrost wygenerowały przede wszystkim usługi, a nie sprzęt, w których obroty wzrosły o 12 proc. w ujęciu rocznym. Lepiej (o 7 proc.) sprzedawały się także nowe produkty, takie jak rozwiązania telekonferencyjne i do współpracy na odległość oraz centra przetwarzania danych oraz usługi wideo. Jednocześnie sprzedaż np. routerów spadła o 2 proc. i wyniosła 6,7 mld dol.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama