Cisco: sprzedaż usług rośnie, ale zysk spada

Publikacja: 12.08.2011 09:00

W kwartale finansowym, który zakończył się 30 lipca, amerykańskie Cisco Systems, największy na świecie producent sprzętu telekomunikacyjnego, odnotował sprzedaż wartą 10,8 mld dol.

To o 3,3 proc. więcej niż w tym samym momencie 2010 r. Co ciekawe, wzrost wygenerowały przede wszystkim usługi, a nie sprzęt, w których obroty wzrosły o 12 proc. w ujęciu rocznym. Lepiej (o 7 proc.) sprzedawały się także nowe produkty, takie jak rozwiązania telekonferencyjne i do współpracy na odległość oraz centra przetwarzania danych oraz usługi wideo. Jednocześnie sprzedaż np. routerów spadła o 2 proc. i wyniosła 6,7 mld dol.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont