Reklama

Cisco: sprzedaż usług rośnie, ale zysk spada

Publikacja: 12.08.2011 09:00

W kwartale finansowym, który zakończył się 30 lipca, amerykańskie Cisco Systems, największy na świecie producent sprzętu telekomunikacyjnego, odnotował sprzedaż wartą 10,8 mld dol.

To o 3,3 proc. więcej niż w tym samym momencie 2010 r. Co ciekawe, wzrost wygenerowały przede wszystkim usługi, a nie sprzęt, w których obroty wzrosły o 12 proc. w ujęciu rocznym. Lepiej (o 7 proc.) sprzedawały się także nowe produkty, takie jak rozwiązania telekonferencyjne i do współpracy na odległość oraz centra przetwarzania danych oraz usługi wideo. Jednocześnie sprzedaż np. routerów spadła o 2 proc. i wyniosła 6,7 mld dol.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama