Emisja akcji na koszty mobilnej reklamy i rozrywki

Publikacja: 06.09.2011 15:21

Krakowski integrator Wind Mobile zdobył prawie 5 mln z publicznej emisji akcji i szykuje się do giełdowego debiutu.

– Chcemy, dzięki pieniądzom pozyskanym z rynku kapitałowego wzmocnić naszą pozycję na rynku reklamy mobilnej – mówi Igor Bokun, prezes Wind Mobile. Zapowiada uruchomienie nowego produktu. – Dzwoniąc do kogoś będziemy odsłuchiwać reklamy zamiast muzyki dzięki czemu właściciel numeru, do którego będziemy dzwonić, będzie płacił mniej za połączenia. Może też dostawać darmowe minuty na połączenia od operatora – tłumaczy prezes. Twierdzi, że spółka już nawiązała kontakty z agencjami reklamowymi i operatorami komórkowymi, którzy są zainteresowani nową usługą. Może ruszyć już w październiku. Igor Bokun nie zdradza, który operator wdroży ją jako pierwszy.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10