Prezes Multimediów podpadł kobietom

Publikacja: 10.10.2011 12:56

Stowarzyszanie Twoja Sprawa piętnuje reklamę usług Internetu firmy Multimedia Polska. Chodzi o billboardy z wizerunkiem młodej kobiety w skąpym stroju i z rozpiętych spodniach, któremu towarzyszy hasło „Od września dajemy za darmo”.

Zdaniem Stowarzyszenia jest to kolejny przykład seksistowskiej reklamy, która przedmiotowo traktuje kobiety. Ponieważ operator nie reagował na zastrzeżenia Stowarzyszenia, ponad 50 kobiet w liście otwartym do prezesa Multimedia Polska Andrzeja Rogowskiego wezwało go, żeby zachował się jak mężczyzna i odpowiedział na pytania dotyczące swojej odpowiedzialności za seksistowskie reklamy firmy. „Jako kobiety mamy dosyć przedmiotowego traktowania wizerunku naszej płci (…) Nie miał Pan na tyle odwagi, aby odpowiedzieć na nasze listy (…). Chciałybyśmy, aby nie chował się Pan za tarczą korporacji, którą Pan zarządza. Najpierw zlekceważył Pan nas jako kobiety publikując reklamę uprzedmiotawiającą wizerunek kobiet, a potem jako konsumentki, nie odpowiadając na nasze listy. Dlatego też ponawiamy nasze pytania licząc, że tym razem zachowa się Pan jak prawdziwy mężczyzna”.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić