Aktualizacja: 12.05.2025 00:58 Publikacja: 10.10.2011 12:56
Stowarzyszanie Twoja Sprawa piętnuje reklamę usług Internetu firmy Multimedia Polska. Chodzi o billboardy z wizerunkiem młodej kobiety w skąpym stroju i z rozpiętych spodniach, któremu towarzyszy hasło „Od września dajemy za darmo”.
Zdaniem Stowarzyszenia jest to kolejny przykład seksistowskiej reklamy, która przedmiotowo traktuje kobiety. Ponieważ operator nie reagował na zastrzeżenia Stowarzyszenia, ponad 50 kobiet w liście otwartym do prezesa Multimedia Polska Andrzeja Rogowskiego wezwało go, żeby zachował się jak mężczyzna i odpowiedział na pytania dotyczące swojej odpowiedzialności za seksistowskie reklamy firmy. „Jako kobiety mamy dosyć przedmiotowego traktowania wizerunku naszej płci (…) Nie miał Pan na tyle odwagi, aby odpowiedzieć na nasze listy (…). Chciałybyśmy, aby nie chował się Pan za tarczą korporacji, którą Pan zarządza. Najpierw zlekceważył Pan nas jako kobiety publikując reklamę uprzedmiotawiającą wizerunek kobiet, a potem jako konsumentki, nie odpowiadając na nasze listy. Dlatego też ponawiamy nasze pytania licząc, że tym razem zachowa się Pan jak prawdziwy mężczyzna”.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas