Chińscy dostawcy zaczynają dbać o PR w Polsce

Publikacja: 10.10.2011 15:05

Agencja 4Publicity poinformowała dzisiaj, że wznawia współpracę w dziedzinie public relations z chińskim producentem sprzętu telekomunikacyjnego ZTE. – Publicity przygotuje spójną strategię działań komunikacyjnych. Zadaniem agencji będzie prowadzenie działań media relations, e-pr, działań promocyjnych, komunikacji wewnętrznej oraz BTL – podała agencja w swoim komunikacie.

We wrześniu konkurencyjny Huawei rozpoczął współpracę z agencją Monday PR. Uczestniczy również częściej w różnego typu działaniach o charakterze wizerunkowym, jak np. obchodów 60-lecia Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.  Obie chińskie firmy przez ostatnich kilka lat nie przywiązywały większej wagi do komunikacji PR. Obaj dostawcy zaczynają jednak wprowadzać na polski rynek telekomunikacyjny telefony i inne urządzenia przenośne pod własną marką i zapowiadali jeszcze w zeszłym roku wyższe nakłady na promocję własnych marek.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić