Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2025 22:16 Publikacja: 10.10.2011 15:05
Agencja 4Publicity poinformowała dzisiaj, że wznawia współpracę w dziedzinie public relations z chińskim producentem sprzętu telekomunikacyjnego ZTE. – Publicity przygotuje spójną strategię działań komunikacyjnych. Zadaniem agencji będzie prowadzenie działań media relations, e-pr, działań promocyjnych, komunikacji wewnętrznej oraz BTL – podała agencja w swoim komunikacie.
We wrześniu konkurencyjny Huawei rozpoczął współpracę z agencją Monday PR. Uczestniczy również częściej w różnego typu działaniach o charakterze wizerunkowym, jak np. obchodów 60-lecia Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Obie chińskie firmy przez ostatnich kilka lat nie przywiązywały większej wagi do komunikacji PR. Obaj dostawcy zaczynają jednak wprowadzać na polski rynek telekomunikacyjny telefony i inne urządzenia przenośne pod własną marką i zapowiadali jeszcze w zeszłym roku wyższe nakłady na promocję własnych marek.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas