Reklama
Rozwiń
Reklama

Chińscy dostawcy zaczynają dbać o PR w Polsce

Publikacja: 10.10.2011 15:05

Agencja 4Publicity poinformowała dzisiaj, że wznawia współpracę w dziedzinie public relations z chińskim producentem sprzętu telekomunikacyjnego ZTE. – Publicity przygotuje spójną strategię działań komunikacyjnych. Zadaniem agencji będzie prowadzenie działań media relations, e-pr, działań promocyjnych, komunikacji wewnętrznej oraz BTL – podała agencja w swoim komunikacie.

We wrześniu konkurencyjny Huawei rozpoczął współpracę z agencją Monday PR. Uczestniczy również częściej w różnego typu działaniach o charakterze wizerunkowym, jak np. obchodów 60-lecia Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.  Obie chińskie firmy przez ostatnich kilka lat nie przywiązywały większej wagi do komunikacji PR. Obaj dostawcy zaczynają jednak wprowadzać na polski rynek telekomunikacyjny telefony i inne urządzenia przenośne pod własną marką i zapowiadali jeszcze w zeszłym roku wyższe nakłady na promocję własnych marek.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama