Reklama

Netia nie będzie reagować na reklamowe złośliwości TP

Publikacja: 11.10.2011 13:20

Telekomunikacja Polska pokazała reklamowy spot, w którym robi lekko złośliwą aluzję do reklam swego konkurenta Netii. Znani bohaterów z reklamówek TP, Serce i Rozum reklamują w nim internet, ale i wyśmiewają się z szympansa, bohatera spotów Netii, który wyrywa ze ściany internetowy kabel i „chce banana” .

– Puszczamy sobie tę reklamówkę TP w firmie i nawet się śmiejemy. Nie zamierzamy reagować na te zaczepki. Skupiamy się na konstruktywnej pracy – mówi Karol Wieczorek, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Netii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama