Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 10:38 Publikacja: 11.10.2011 13:20
Telekomunikacja Polska pokazała reklamowy spot, w którym robi lekko złośliwą aluzję do reklam swego konkurenta Netii. Znani bohaterów z reklamówek TP, Serce i Rozum reklamują w nim internet, ale i wyśmiewają się z szympansa, bohatera spotów Netii, który wyrywa ze ściany internetowy kabel i „chce banana” .
– Puszczamy sobie tę reklamówkę TP w firmie i nawet się śmiejemy. Nie zamierzamy reagować na te zaczepki. Skupiamy się na konstruktywnej pracy – mówi Karol Wieczorek, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Netii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas