Netia nie będzie reagować na reklamowe złośliwości TP

Publikacja: 11.10.2011 13:20

Telekomunikacja Polska pokazała reklamowy spot, w którym robi lekko złośliwą aluzję do reklam swego konkurenta Netii. Znani bohaterów z reklamówek TP, Serce i Rozum reklamują w nim internet, ale i wyśmiewają się z szympansa, bohatera spotów Netii, który wyrywa ze ściany internetowy kabel i „chce banana” .

– Puszczamy sobie tę reklamówkę TP w firmie i nawet się śmiejemy. Nie zamierzamy reagować na te zaczepki. Skupiamy się na konstruktywnej pracy – mówi Karol Wieczorek, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Netii.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Teraz do subskrypcji półrocznej i rocznej – bezpłatny dostęp do Nexto Premium na miesiąc
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście