Netia nie będzie reagować na reklamowe złośliwości TP

Publikacja: 11.10.2011 13:20

Telekomunikacja Polska pokazała reklamowy spot, w którym robi lekko złośliwą aluzję do reklam swego konkurenta Netii. Znani bohaterów z reklamówek TP, Serce i Rozum reklamują w nim internet, ale i wyśmiewają się z szympansa, bohatera spotów Netii, który wyrywa ze ściany internetowy kabel i „chce banana” .

– Puszczamy sobie tę reklamówkę TP w firmie i nawet się śmiejemy. Nie zamierzamy reagować na te zaczepki. Skupiamy się na konstruktywnej pracy – mówi Karol Wieczorek, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Netii.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden