Reklama

Netia nie będzie reagować na reklamowe złośliwości TP

Publikacja: 11.10.2011 13:20

Telekomunikacja Polska pokazała reklamowy spot, w którym robi lekko złośliwą aluzję do reklam swego konkurenta Netii. Znani bohaterów z reklamówek TP, Serce i Rozum reklamują w nim internet, ale i wyśmiewają się z szympansa, bohatera spotów Netii, który wyrywa ze ściany internetowy kabel i „chce banana” .

– Puszczamy sobie tę reklamówkę TP w firmie i nawet się śmiejemy. Nie zamierzamy reagować na te zaczepki. Skupiamy się na konstruktywnej pracy – mówi Karol Wieczorek, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Netii.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama