Aktualizacja: 11.05.2025 16:59 Publikacja: 11.10.2011 08:51
Huawei, chiński producent sprzętu telekomunikacyjnego, zapowiada zwiększenie obecności w Polsce i innych krajach naszego regionu Europy.
Koncern, znany głównie jako dostawca sprzętu dla operatorów telekomunikacyjnych, chce także rozwijać działalność w obszarze rozwiązań dla biznesu. Podpisał umowę ramową z Sygnity na sprzedaż rozwiązań w sektorze enterprises, który obejmuje sektory publiczny, finansowy oraz przedsiębiorstw. Porozumienie dotyczy 16 państw, w tym skandynawskich i bałkańskich. Nie dotyczy jednak Polski. – Gdyby naszemu partnerowi udało się coś sprzedać w Polsce, nie będziemy narzekać – mówi jednak Tony Liu, wiceprezes Huawei na region CEE i kraje skandynawskie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas