Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 04:17 Publikacja: 26.10.2011 08:51
Niemiecki operator narodowy pozyskał w pół roku ok. 50 tys. klientów na usługi telewizyjne na platformie DTH – informują niemieckie media, powołując się na nieoficjalne źródła. Plany sprzedaży na cały 2011 r. – komunikowane już oficjalnie – mówią o liczbie 100 tys. abonentów. Deutsche Telekom uruchomiło swoją platformę DTH w lutym br. we współpracy z operatorem satelitarnym SES Astra.
DT sprzedaje usługi telewizyjne w pakietach z telefonią i stacjonarnym dostępem do internetu, co podnosi rentowność produktu i – od strony technicznej – zapewnia ścieżkę zwrotną dla takich usług TV, jak VoD, czy catch-up TV. Gros klientów TV operatora – ok. 1,2 mln – korzysta dzisiaj jednak z platformy IPTV. Uruchomienie usług satelitarnych (podobnie, jak w przypadku Telekomunikacji Polskiej) miało na celu rozszerzenie dostępności pakietów na obszary, gdzieś sieć stacjonarna nie dawała parametrów odpowiednich dla usług wideo.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas