Reklama
Rozwiń

DT spodziewa się 100 tys. klientów na satelitarną TV

Publikacja: 26.10.2011 08:51

Niemiecki operator narodowy pozyskał w pół roku ok. 50 tys. klientów na usługi telewizyjne na platformie DTH – informują niemieckie media, powołując się na nieoficjalne źródła. Plany sprzedaży na cały 2011 r. – komunikowane już oficjalnie – mówią o liczbie 100 tys. abonentów. Deutsche Telekom uruchomiło swoją platformę DTH w lutym br. we współpracy z operatorem satelitarnym SES Astra.

DT sprzedaje usługi telewizyjne w pakietach z telefonią i stacjonarnym dostępem do internetu, co podnosi rentowność produktu i – od strony technicznej – zapewnia ścieżkę zwrotną dla takich usług TV, jak VoD, czy catch-up TV. Gros klientów TV operatora – ok. 1,2 mln – korzysta dzisiaj jednak z platformy IPTV. Uruchomienie usług satelitarnych (podobnie, jak w przypadku Telekomunikacji Polskiej) miało na celu rozszerzenie dostępności pakietów na obszary, gdzieś sieć stacjonarna nie dawała parametrów odpowiednich dla usług wideo.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play