DT spodziewa się 100 tys. klientów na satelitarną TV

Publikacja: 26.10.2011 08:51

Niemiecki operator narodowy pozyskał w pół roku ok. 50 tys. klientów na usługi telewizyjne na platformie DTH – informują niemieckie media, powołując się na nieoficjalne źródła. Plany sprzedaży na cały 2011 r. – komunikowane już oficjalnie – mówią o liczbie 100 tys. abonentów. Deutsche Telekom uruchomiło swoją platformę DTH w lutym br. we współpracy z operatorem satelitarnym SES Astra.

DT sprzedaje usługi telewizyjne w pakietach z telefonią i stacjonarnym dostępem do internetu, co podnosi rentowność produktu i – od strony technicznej – zapewnia ścieżkę zwrotną dla takich usług TV, jak VoD, czy catch-up TV. Gros klientów TV operatora – ok. 1,2 mln – korzysta dzisiaj jednak z platformy IPTV. Uruchomienie usług satelitarnych (podobnie, jak w przypadku Telekomunikacji Polskiej) miało na celu rozszerzenie dostępności pakietów na obszary, gdzieś sieć stacjonarna nie dawała parametrów odpowiednich dla usług wideo.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego