Aktualizacja: 09.05.2025 12:56 Publikacja: 26.10.2011 08:51
Niemiecki operator narodowy pozyskał w pół roku ok. 50 tys. klientów na usługi telewizyjne na platformie DTH – informują niemieckie media, powołując się na nieoficjalne źródła. Plany sprzedaży na cały 2011 r. – komunikowane już oficjalnie – mówią o liczbie 100 tys. abonentów. Deutsche Telekom uruchomiło swoją platformę DTH w lutym br. we współpracy z operatorem satelitarnym SES Astra.
DT sprzedaje usługi telewizyjne w pakietach z telefonią i stacjonarnym dostępem do internetu, co podnosi rentowność produktu i – od strony technicznej – zapewnia ścieżkę zwrotną dla takich usług TV, jak VoD, czy catch-up TV. Gros klientów TV operatora – ok. 1,2 mln – korzysta dzisiaj jednak z platformy IPTV. Uruchomienie usług satelitarnych (podobnie, jak w przypadku Telekomunikacji Polskiej) miało na celu rozszerzenie dostępności pakietów na obszary, gdzieś sieć stacjonarna nie dawała parametrów odpowiednich dla usług wideo.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas