W polskich call center królują tradycyjne telefony

Publikacja: 15.11.2011 10:34

Z badań firm Jabra wynika, że polskie firmy świadczące usługi call center preferują tradycjne rozwiązania i w ograniczonym zakresie korzystają z nowoczesnej infrastruktury teleinformatycznej.

Jak wynika z raportu zrealizowanego w lutym 2011 roku na zlecenie Jabry przez Kantarmedia zż 62,9 proc. polskich centrów kontaktowych stosuje na co dzień wyłącznie słuchawki przewodowe. Bezprzewodowe zestawy wykorzystuje zaledwie 9,8 proc. firm. Niewiele przedsiębiorstw kontaktuje się także z klientami przez softphony. Takie rozwiązanie wprowadziło 26,2 proc. przebadanych podmiotów.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont