Reklama
Rozwiń

W polskich call center królują tradycyjne telefony

Publikacja: 15.11.2011 10:34

Z badań firm Jabra wynika, że polskie firmy świadczące usługi call center preferują tradycjne rozwiązania i w ograniczonym zakresie korzystają z nowoczesnej infrastruktury teleinformatycznej.

Jak wynika z raportu zrealizowanego w lutym 2011 roku na zlecenie Jabry przez Kantarmedia zż 62,9 proc. polskich centrów kontaktowych stosuje na co dzień wyłącznie słuchawki przewodowe. Bezprzewodowe zestawy wykorzystuje zaledwie 9,8 proc. firm. Niewiele przedsiębiorstw kontaktuje się także z klientami przez softphony. Takie rozwiązanie wprowadziło 26,2 proc. przebadanych podmiotów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości