Aktualizacja: 09.05.2025 22:00 Publikacja: 18.11.2011 16:04
PTK Centertel, operator sieci Orange, postanowił rozprawić się z wtórnym obrotem kodami, pozwalającymi na korzystanie z popularnej akcji promocyjnej „Środy z Orange”. Za pomocą takiego kodu, otrzymanego SMS, użytkownicy sieci mogą kupić w środę dwa bilety do kin Cinema City i Imax w cenie jednego. Wspólna akcja Orange i giełdowego Cinema City International trwa od kwietnia 2009 r.
Projekt odniósł sukces. Sale w kinach Cinema City w środy są zwykle pełniejsze niż w zwykły dzień, a nawet w weekend. Akcja sprawiła jednak, że powstał wtórny rynek obrotu kodami i odżył zawód „konika”. Dziś wykupuje on kody za pomocą telefonu, a potem – drożej, ale ciągle taniej niż w kasie – sprzedaje je przed seansem, lub wystawia na aukcyjnym serwisie internetowym.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas