Reklama

Orange walczy z „konikami” kinowymi

Publikacja: 18.11.2011 16:04

PTK Centertel, operator sieci Orange, postanowił rozprawić się z wtórnym obrotem kodami, pozwalającymi na korzystanie z popularnej akcji promocyjnej „Środy z Orange”. Za pomocą takiego kodu, otrzymanego SMS, użytkownicy sieci mogą kupić w środę dwa bilety do kin Cinema City  i Imax w cenie jednego.  Wspólna akcja Orange i giełdowego Cinema City International trwa od kwietnia 2009 r.

Projekt odniósł sukces. Sale w kinach Cinema City w środy są zwykle pełniejsze niż w zwykły dzień, a nawet w weekend. Akcja sprawiła jednak, że powstał wtórny rynek obrotu kodami i odżył zawód „konika”. Dziś wykupuje on kody za pomocą telefonu, a potem – drożej, ale ciągle taniej niż w kasie – sprzedaje je przed seansem, lub wystawia na aukcyjnym serwisie internetowym.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama