Reklama
Rozwiń

Netia może zamknąć swój Instytut

Publikacja: 06.12.2011 12:38

Największy alternatywny operator telekomunikacyjny rozważa dalsze wykorzystanie motywów komunikacyjnych opartych na koncepcji tzw. Instytutu Netii. Strona internetowa poświęcona temu wątkowi już nie istnieje, a w bieżącej ofercie usług telekomunikacyjnych (głównie TV opartych na wprowadzonym do sprzedaży CPE: Netia Plejer) motyw Instytutu Netii nie jest wykorzystywany.

– Podczas pracy nad komunikacją obecnej oferty szukaliśmy konceptu, który będzie z jednej strony prosty w odbiorze, z drugiej pomysłowy. Agencje zaproszone do przetargu dostały brief na przygotowanie dwóch, zupełnie różnych kierunków komunikacji: z Instytutem i bez niego. Wygrał pomysł, według nas, najlepiej spełniający postawione wymagania: oferta przedstawiona w prosty sposób, przez zwykłych ludzi, opowiedziana używanym przez nich językiem oraz teledyskowa forma reklamy (karaoke), która zapewniła jej wybicie z bloku reklamowego i większą zapamiętywalność przekazu. Koncepty wykorzystujące motyw Instytutu były po prostu słabsze – wyjaśnia Michał Dolny, szef marketingu Netii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama