Netia może zamknąć swój Instytut

Publikacja: 06.12.2011 12:38

Największy alternatywny operator telekomunikacyjny rozważa dalsze wykorzystanie motywów komunikacyjnych opartych na koncepcji tzw. Instytutu Netii. Strona internetowa poświęcona temu wątkowi już nie istnieje, a w bieżącej ofercie usług telekomunikacyjnych (głównie TV opartych na wprowadzonym do sprzedaży CPE: Netia Plejer) motyw Instytutu Netii nie jest wykorzystywany.

– Podczas pracy nad komunikacją obecnej oferty szukaliśmy konceptu, który będzie z jednej strony prosty w odbiorze, z drugiej pomysłowy. Agencje zaproszone do przetargu dostały brief na przygotowanie dwóch, zupełnie różnych kierunków komunikacji: z Instytutem i bez niego. Wygrał pomysł, według nas, najlepiej spełniający postawione wymagania: oferta przedstawiona w prosty sposób, przez zwykłych ludzi, opowiedziana używanym przez nich językiem oraz teledyskowa forma reklamy (karaoke), która zapewniła jej wybicie z bloku reklamowego i większą zapamiętywalność przekazu. Koncepty wykorzystujące motyw Instytutu były po prostu słabsze – wyjaśnia Michał Dolny, szef marketingu Netii.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem