Aktualizacja: 09.05.2025 14:00 Publikacja: 06.12.2011 12:38
Największy alternatywny operator telekomunikacyjny rozważa dalsze wykorzystanie motywów komunikacyjnych opartych na koncepcji tzw. Instytutu Netii. Strona internetowa poświęcona temu wątkowi już nie istnieje, a w bieżącej ofercie usług telekomunikacyjnych (głównie TV opartych na wprowadzonym do sprzedaży CPE: Netia Plejer) motyw Instytutu Netii nie jest wykorzystywany.
– Podczas pracy nad komunikacją obecnej oferty szukaliśmy konceptu, który będzie z jednej strony prosty w odbiorze, z drugiej pomysłowy. Agencje zaproszone do przetargu dostały brief na przygotowanie dwóch, zupełnie różnych kierunków komunikacji: z Instytutem i bez niego. Wygrał pomysł, według nas, najlepiej spełniający postawione wymagania: oferta przedstawiona w prosty sposób, przez zwykłych ludzi, opowiedziana używanym przez nich językiem oraz teledyskowa forma reklamy (karaoke), która zapewniła jej wybicie z bloku reklamowego i większą zapamiętywalność przekazu. Koncepty wykorzystujące motyw Instytutu były po prostu słabsze – wyjaśnia Michał Dolny, szef marketingu Netii.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas