Aktualizacja: 09.05.2025 18:02 Publikacja: 21.12.2011 19:46
Wydatki na reklamę i marketing mobilny będą szybko rosnąć w najbliższych pięciu latach – prognozuje firma analityczna Berg Insight. Szacuje ona, że w 2010 roku ich wartość w skali globalnej wyniosła 2,6 mld dolarów .
W 2016 roku ich wartość sięgnie już jednak aż 17,2 mld dol., co będzie stanowić 15,2 proc. wydatków na reklamę online i 3,8 proc. wszystkich wydatków reklamowych na świecie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas