Multimedia przyłączyły 13 tysięcy abonentów internetu

Publikacja: 17.01.2012 16:55

Multimedia przyłączyły 13 tysięcy abonentów internetu

Foto: ROL

Multimedia Polska, trzeci co do wielkości operator kablowy w Polsce, poinformował o przekroczeniu liczby 400 tys. abonentów usług dostępu do internetu w swojej sieci telekomunikacyjnej (operator eksploatuje sieć HFC oraz sieć POTS). Na koniec III kwartału liczba klientów dostępu wynosiła 387 tys., co oznacza, że w ciągu trzech miesięcy operator podłączył netto 3,3 proc. nowych klientów.

Operator podał również dane o bieżącej strukturze sprzedaży, z której wynika, że 68 proc. aktualnie sprzedawanych pakietów charakteryzuje się prędkościami 2-6 Mb/s. Udział w sprzedaży prędkości 512 kb/s – 1 Mb/s spada, ale wciąż przypada na nie 12 proc. abonowanych pakietów. Do 10 proc. – z silna tendencją wzrostową – wzrósł w sprzedaży udział pakietu 20 Mb/s. Warto przy tym zauważyć, że chociaż Multimedia posiadają lokalnie w ofercie usługi do 120 Mb/s, to nie promują ich w standardowej ofercie, która kończy się na pakiecie 20 Mb/s.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką