Multimedia Polska, trzeci co do wielkości operator kablowy w Polsce, poinformował o przekroczeniu liczby 400 tys. abonentów usług dostępu do internetu w swojej sieci telekomunikacyjnej (operator eksploatuje sieć HFC oraz sieć POTS). Na koniec III kwartału liczba klientów dostępu wynosiła 387 tys., co oznacza, że w ciągu trzech miesięcy operator podłączył netto 3,3 proc. nowych klientów.
Operator podał również dane o bieżącej strukturze sprzedaży, z której wynika, że 68 proc. aktualnie sprzedawanych pakietów charakteryzuje się prędkościami 2-6 Mb/s. Udział w sprzedaży prędkości 512 kb/s – 1 Mb/s spada, ale wciąż przypada na nie 12 proc. abonowanych pakietów. Do 10 proc. – z silna tendencją wzrostową – wzrósł w sprzedaży udział pakietu 20 Mb/s. Warto przy tym zauważyć, że chociaż Multimedia posiadają lokalnie w ofercie usługi do 120 Mb/s, to nie promują ich w standardowej ofercie, która kończy się na pakiecie 20 Mb/s.