Aktualizacja: 09.05.2025 16:22 Publikacja: 17.01.2012 16:55
Foto: ROL
Multimedia Polska, trzeci co do wielkości operator kablowy w Polsce, poinformował o przekroczeniu liczby 400 tys. abonentów usług dostępu do internetu w swojej sieci telekomunikacyjnej (operator eksploatuje sieć HFC oraz sieć POTS). Na koniec III kwartału liczba klientów dostępu wynosiła 387 tys., co oznacza, że w ciągu trzech miesięcy operator podłączył netto 3,3 proc. nowych klientów.
Operator podał również dane o bieżącej strukturze sprzedaży, z której wynika, że 68 proc. aktualnie sprzedawanych pakietów charakteryzuje się prędkościami 2-6 Mb/s. Udział w sprzedaży prędkości 512 kb/s – 1 Mb/s spada, ale wciąż przypada na nie 12 proc. abonowanych pakietów. Do 10 proc. – z silna tendencją wzrostową – wzrósł w sprzedaży udział pakietu 20 Mb/s. Warto przy tym zauważyć, że chociaż Multimedia posiadają lokalnie w ofercie usługi do 120 Mb/s, to nie promują ich w standardowej ofercie, która kończy się na pakiecie 20 Mb/s.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas