Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 02:24 Publikacja: 11.05.2012 07:00
Foto: ROL
W żadnym przypadku klamka jeszcze nie zapadła, ale, jak się dowiedzieliśmy, w Biedronce trwają na ten temat rozmowy. Przedstawiciele Biedronki nie chcieli nam jednak skomentować tych doniesień. Z informacji „Rz” wynika, że w ten proces byłaby zaangażowana i TVP – miałaby ułatwić promowanie oferty, dając Biedronce znaczny rabat na reklamy. Joanna Stępień-Rogalińska, rzeczniczka TVP, mówi jednak, że zarząd TVP nigdy nad takim planem nie obradował.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas