Reklama
Rozwiń
Reklama

Play: 15 proc. sprzedaży na Formułę 4.0

Około 7,4 mln kart SIM działało na koniec marca w sieci Play. To oznacza, że przez trzy miesiące bieżącego roku zdobyła ona 320 tys. aktywacji netto (2011 r. kończył z 7,08 mln kart SIM), a w ciągu 12 miesięcy liczba jej klientów urosła o 32 proc. Na wprowadzoną w ubiegłym miesiącu ofertę z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci komórkowych – dzisiaj obecną już we wszystkich sieciach MNO – przypada ? bieżącej sprzedaży usług

Publikacja: 16.05.2012 09:23

Play: 15 proc. sprzedaży na Formułę 4.0

Foto: ROL

Struktura bazy klientów P4 nie zmieniła się w pierwszym kwartale w stosunku do końca ub.r. Nadal 56 proc. kart SIM sieci Play działało w segmencie pre-paid. 210 tys. kart trafiło w do Playa z rynku MNP (mobile number portability), co oznacza, że tyle numerów klienci innych operatorów przenieśli do tej sieci. – Na jednego klienta, który opuścił Play na rzecz Orange przypadało 14 klientów Orange, którzy przenieśli się do Play. Taka tendencja się utrzymuje – mówił podczas dzisiejszej konferencji prasowej Jorgen Bang-Jensen, szef P4,odnosząc się w ten sposób  wojnę na rynku MNP, jaką P4 toczy z PTK Centertel.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama