Reklama
Rozwiń

Play: 15 proc. sprzedaży na Formułę 4.0

Około 7,4 mln kart SIM działało na koniec marca w sieci Play. To oznacza, że przez trzy miesiące bieżącego roku zdobyła ona 320 tys. aktywacji netto (2011 r. kończył z 7,08 mln kart SIM), a w ciągu 12 miesięcy liczba jej klientów urosła o 32 proc. Na wprowadzoną w ubiegłym miesiącu ofertę z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci komórkowych – dzisiaj obecną już we wszystkich sieciach MNO – przypada ? bieżącej sprzedaży usług

Publikacja: 16.05.2012 09:23

Play: 15 proc. sprzedaży na Formułę 4.0

Foto: ROL

Struktura bazy klientów P4 nie zmieniła się w pierwszym kwartale w stosunku do końca ub.r. Nadal 56 proc. kart SIM sieci Play działało w segmencie pre-paid. 210 tys. kart trafiło w do Playa z rynku MNP (mobile number portability), co oznacza, że tyle numerów klienci innych operatorów przenieśli do tej sieci. – Na jednego klienta, który opuścił Play na rzecz Orange przypadało 14 klientów Orange, którzy przenieśli się do Play. Taka tendencja się utrzymuje – mówił podczas dzisiejszej konferencji prasowej Jorgen Bang-Jensen, szef P4,odnosząc się w ten sposób  wojnę na rynku MNP, jaką P4 toczy z PTK Centertel.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa