Aktualizacja: 11.05.2025 17:25 Publikacja: 14.06.2012 10:26
Amerykański operator komórkowy Verizon wprowadził do oferty nowe plany taryfowe mobilnego dostępu do internetu. Podstawą marketingowej koncepcji jest jeden pakiet danych w abonamencie do wykorzystanie pomiędzy kilka mobilnych urządzeń klienta.
Podstawowa opłata zaczyna się od 40 dolarów miesięcznie za każdy smarfon do 10 dolarów za każdy tablet na koncie abonenckim. Użytkownik płaci za każde urządzenie osobno (do 10 terminali) i dodatkowo za pakiet od 1 GB do 10 GB danych (w cenie 50-100 dolarów miesięcznie) do wykorzystania pomiędzy nie. W abonament wliczone są nielimitowane połączenie głosowe i SMS z każdego urządzenia na koncie abonenckim.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas