Operator sieci Play ogłosił dzisiaj wprowadzenie do oferty – w nowych cenach detalicznych – iPhone’a. Zmianę oferty umożliwiło mu zawarcie bezpośredniej umowy dystrybucyjnej z amerykańskim koncernem. Do tej pory Play oferował iPhone’y nabywane od pośredników: na mniej korzystnych warunkach finansowych i bez możliwości wykorzystywania marki iPhone w swoich działaniach promocyjnych.

iPhone 4S będzie sprzedawany razem z taryfą Formuła 4.0 w cenie 1 zł i z miesięcznym abonamentem 179-219 zł w umowie na dwa lata. Starsze modele telefonu oferowane będą z abonamentami 139-159 zł miesięcznie. Wedle przedstawicieli P4 nowa oferta jest najlepsza na polskim rynku.

W porównaniu z konkurentami P4 oferuje iPhone’y z wysokimi abonamentami (w T-Mobile najniższy 39,90 zł, w Orange – 24,90 zł), ale z symboliczną opłatą początkową (w T-Mobile najniższa – 1049 zł, w Orange – 599 zł). – Chociaż w naszej ofercie to także będzie oferta z wyższej półki niemniej uważamy, że dzięki nam iPhone będzie mógł znacznie się upowszechnić – powiedział Bartosz Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu P4.

Nie chciał on przy tym powiedzieć, na jaką sprzedaż iPhone’ów Play liczy do końca roku.

– W naszej sprzedaży smartfony stanowią dzisiaj 60-70 proc. Sądzimy, że iPhone będzie należał do pięciu najlepiej sprzedających się urządzeń tego typu – powiedział tylko. Play sprzedaje rocznie ok. 1 mln telefonów. Z iPhone’ami w ofercie operatorów konkurują m.in. Samsung Galaxy S III i HTC One X.