Play promuje nowy pre-paid, następcę Play Fresh

Publikacja: 22.06.2012 10:20

P4 (Play) stawia na nową ofertę pre-paid „Play na kartę”, w której komunikuje darmowe połączenia i smsy w ramach sieci.  Liczy, że stanie się ona z czasem główną ofertą przedpłaconą. Obecnie jest nią Play Fresh, który dziś może odpowiadać za około 70-80 proc. bazy użytkowników usługi przedpłaconej.

– Liczymy, że przez rok przejdzie na nią połowa bazy użytkowników Play Fresh – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4.

Można szacować, że chodzi o około 1,7 mln klientów.

P4 tłumaczy wprowadzenie nowej oferty na kilka sposób. Według Dobrzyńskiego podstawowy to prostota nowej oferty.

W Play Fresh, aby uruchomić tzw. „stan darmowy” klient musiał doładować konto 30 zł i wybrać odpowiedni kod.   W nowej ofercie Play na Kartę, komunikacja opiera się o zróżnicowane kwoty: zaczynające się od 5 zł. Ale – i to jest pewnego rodzaju powrót do dawnej polityki – limituje okres tej „darmowości”. Płacąc 5 zł użytkownik otrzymuje możliwość dzwonienia i esemesowania w ramach sieci na 5 dni.

Miesiąc takich darmowych usług kosztuje 25 zł. Czyli o 5 zł mniej niż w „Stanie Darmowym” Play Fresh.

P4 liczy, że nowe podejście podniesie mu wskaźnik ARPU w pre-paidzie, ale też napędzi nowych klientów.

Dobrzyński ocenił, że mimo to, proporcje bazy użytkowników w której 56 proc. stanowi pre-paid nie zmienią się.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić