Reklama
Rozwiń
Reklama

Play promuje nowy pre-paid, następcę Play Fresh

Publikacja: 22.06.2012 10:20

P4 (Play) stawia na nową ofertę pre-paid „Play na kartę”, w której komunikuje darmowe połączenia i smsy w ramach sieci.  Liczy, że stanie się ona z czasem główną ofertą przedpłaconą. Obecnie jest nią Play Fresh, który dziś może odpowiadać za około 70-80 proc. bazy użytkowników usługi przedpłaconej.

– Liczymy, że przez rok przejdzie na nią połowa bazy użytkowników Play Fresh – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4.

Można szacować, że chodzi o około 1,7 mln klientów.

P4 tłumaczy wprowadzenie nowej oferty na kilka sposób. Według Dobrzyńskiego podstawowy to prostota nowej oferty.

W Play Fresh, aby uruchomić tzw. „stan darmowy” klient musiał doładować konto 30 zł i wybrać odpowiedni kod.   W nowej ofercie Play na Kartę, komunikacja opiera się o zróżnicowane kwoty: zaczynające się od 5 zł. Ale – i to jest pewnego rodzaju powrót do dawnej polityki – limituje okres tej „darmowości”. Płacąc 5 zł użytkownik otrzymuje możliwość dzwonienia i esemesowania w ramach sieci na 5 dni.

Reklama
Reklama

Miesiąc takich darmowych usług kosztuje 25 zł. Czyli o 5 zł mniej niż w „Stanie Darmowym” Play Fresh.

P4 liczy, że nowe podejście podniesie mu wskaźnik ARPU w pre-paidzie, ale też napędzi nowych klientów.

Dobrzyński ocenił, że mimo to, proporcje bazy użytkowników w której 56 proc. stanowi pre-paid nie zmienią się.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama