Play promuje nowy pre-paid, następcę Play Fresh

Publikacja: 22.06.2012 10:20

P4 (Play) stawia na nową ofertę pre-paid „Play na kartę”, w której komunikuje darmowe połączenia i smsy w ramach sieci.  Liczy, że stanie się ona z czasem główną ofertą przedpłaconą. Obecnie jest nią Play Fresh, który dziś może odpowiadać za około 70-80 proc. bazy użytkowników usługi przedpłaconej.

– Liczymy, że przez rok przejdzie na nią połowa bazy użytkowników Play Fresh – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem