Play promuje nowy pre-paid, następcę Play Fresh

Publikacja: 22.06.2012 10:20

P4 (Play) stawia na nową ofertę pre-paid „Play na kartę”, w której komunikuje darmowe połączenia i smsy w ramach sieci.  Liczy, że stanie się ona z czasem główną ofertą przedpłaconą. Obecnie jest nią Play Fresh, który dziś może odpowiadać za około 70-80 proc. bazy użytkowników usługi przedpłaconej.

– Liczymy, że przez rok przejdzie na nią połowa bazy użytkowników Play Fresh – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4.

Można szacować, że chodzi o około 1,7 mln klientów.

P4 tłumaczy wprowadzenie nowej oferty na kilka sposób. Według Dobrzyńskiego podstawowy to prostota nowej oferty.

W Play Fresh, aby uruchomić tzw. „stan darmowy” klient musiał doładować konto 30 zł i wybrać odpowiedni kod.   W nowej ofercie Play na Kartę, komunikacja opiera się o zróżnicowane kwoty: zaczynające się od 5 zł. Ale – i to jest pewnego rodzaju powrót do dawnej polityki – limituje okres tej „darmowości”. Płacąc 5 zł użytkownik otrzymuje możliwość dzwonienia i esemesowania w ramach sieci na 5 dni.

Miesiąc takich darmowych usług kosztuje 25 zł. Czyli o 5 zł mniej niż w „Stanie Darmowym” Play Fresh.

P4 liczy, że nowe podejście podniesie mu wskaźnik ARPU w pre-paidzie, ale też napędzi nowych klientów.

Dobrzyński ocenił, że mimo to, proporcje bazy użytkowników w której 56 proc. stanowi pre-paid nie zmienią się.

P4 (Play) stawia na nową ofertę pre-paid „Play na kartę”, w której komunikuje darmowe połączenia i smsy w ramach sieci.  Liczy, że stanie się ona z czasem główną ofertą przedpłaconą. Obecnie jest nią Play Fresh, który dziś może odpowiadać za około 70-80 proc. bazy użytkowników usługi przedpłaconej.

– Liczymy, że przez rok przejdzie na nią połowa bazy użytkowników Play Fresh – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu