Pay-per-view daje zarobić

Publikacja: 29.06.2012 15:50

Multimedia Polska, jako szósty w krótkim czasie operator platformy telewizyjnej poinformowały, że planuje emisję w trybie pay-per-view relacji z walki bokserskiej Roya Jonesa z Pawłem Głażewskim. Wcześniej informowały o tym sieci kablowe Inea, Vectra, platformy cyfrowe Cyfra+, n i Cyfrowy Polsat.

U większości z nich dostęp do transmisji kosztuje ok. 30 zł. W przypadku sieci kablowych oferowana jest dla abonentów usług cyfrowym. Ubiegłoroczna walka Kliczko-Adamek sprzedawana była po ok. 40 zł.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku