Reklama

Pay-per-view daje zarobić

Publikacja: 29.06.2012 15:50

Multimedia Polska, jako szósty w krótkim czasie operator platformy telewizyjnej poinformowały, że planuje emisję w trybie pay-per-view relacji z walki bokserskiej Roya Jonesa z Pawłem Głażewskim. Wcześniej informowały o tym sieci kablowe Inea, Vectra, platformy cyfrowe Cyfra+, n i Cyfrowy Polsat.

U większości z nich dostęp do transmisji kosztuje ok. 30 zł. W przypadku sieci kablowych oferowana jest dla abonentów usług cyfrowym. Ubiegłoroczna walka Kliczko-Adamek sprzedawana była po ok. 40 zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama