Reklama

M&M: ruszyły przetargi na obsługę mediową T-Mobile, Netii i Play

Publikacja: 27.07.2012 18:21

Według magazynu branżowego „Media & Marketing”, Polska Telefonia Cyfrowa i Netia ogłosiły przetargi na obsługę mediową. Natomiast P4, operator sieci Play ma to zrobić za kilka tygodni. Czasopismo wskazuje, że w ciekawej sytuacji znalazł się MediaCom obsługujący Playa, ponieważ jest on jednocześnie sieciowym domem mediowym Deutsche Telekom (właściciela PTC).

„M&M” sugeruje też, że ZenithOptimedia, którego klientem jest Netia, jest wśród trzech agencji, które zakwalifikowały się do kolejnego etapu przetargu T-Mobile. Walczą one, według magazynu, o podwyższony budżet PTC. W I poł. br. miał on urosnąć o 12 proc. (z 278,9 do 313 mln zł).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama