Według magazynu branżowego „Media & Marketing”, Polska Telefonia Cyfrowa i Netia ogłosiły przetargi na obsługę mediową. Natomiast P4, operator sieci Play ma to zrobić za kilka tygodni. Czasopismo wskazuje, że w ciekawej sytuacji znalazł się MediaCom obsługujący Playa, ponieważ jest on jednocześnie sieciowym domem mediowym Deutsche Telekom (właściciela PTC).

„M&M” sugeruje też, że ZenithOptimedia, którego klientem jest Netia, jest wśród trzech agencji, które zakwalifikowały się do kolejnego etapu przetargu T-Mobile. Walczą one, według magazynu, o podwyższony budżet PTC. W I poł. br. miał on urosnąć o 12 proc. (z 278,9 do 313 mln zł).

Z kolei o budżet Netii mają walczyć m.in.: Maxus, Carat, Macroscope OMD oraz U2 Media. Ciekawostką jest też, że P4 i Netia wybrały jedną firmę do koordynowania swoich kokursów. To Media Strategy.