Multimedia kupiły 18 tys. HP [NOWE]

Publikacja: 01.08.2012 16:23

Sieć kablowa poinformowała o przejęciu konkurencyjnej TVK Diana ze Stalowej Woli. W wyniku transakcji nabyła sieć o zasięgu 18,3 tys. gospodarstw domowych, których abonenci korzystają z 28 tys. usług (RGU). Dokładnej liczby abonentów spółki nie podają (w 2010 r. TVK Diana miała 6 tys. abonentów)

Wartości transakcji nie podano. – Wartość umowy nie odbiega od standardu tego typu transakcji – napisała tylko spółka w oficjalnym komunikacie. Można szacować, że Multimedia Polska płaciły cenę na poziomie 1-1,5 tys. zł za jedno gniazdko.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa