Reklama
Rozwiń
Reklama

Multimedia kupiły 18 tys. HP [NOWE]

Publikacja: 01.08.2012 16:23

Sieć kablowa poinformowała o przejęciu konkurencyjnej TVK Diana ze Stalowej Woli. W wyniku transakcji nabyła sieć o zasięgu 18,3 tys. gospodarstw domowych, których abonenci korzystają z 28 tys. usług (RGU). Dokładnej liczby abonentów spółki nie podają (w 2010 r. TVK Diana miała 6 tys. abonentów)

Wartości transakcji nie podano. – Wartość umowy nie odbiega od standardu tego typu transakcji – napisała tylko spółka w oficjalnym komunikacie. Można szacować, że Multimedia Polska płaciły cenę na poziomie 1-1,5 tys. zł za jedno gniazdko.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama