Aktualizacja: 17.05.2025 12:17 Publikacja: 01.08.2012 16:23
Sieć kablowa poinformowała o przejęciu konkurencyjnej TVK Diana ze Stalowej Woli. W wyniku transakcji nabyła sieć o zasięgu 18,3 tys. gospodarstw domowych, których abonenci korzystają z 28 tys. usług (RGU). Dokładnej liczby abonentów spółki nie podają (w 2010 r. TVK Diana miała 6 tys. abonentów)
Wartości transakcji nie podano. – Wartość umowy nie odbiega od standardu tego typu transakcji – napisała tylko spółka w oficjalnym komunikacie. Można szacować, że Multimedia Polska płaciły cenę na poziomie 1-1,5 tys. zł za jedno gniazdko.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas