Sieć kablowa poinformowała o przejęciu konkurencyjnej TVK Diana ze Stalowej Woli. W wyniku transakcji nabyła sieć o zasięgu 18,3 tys. gospodarstw domowych, których abonenci korzystają z 28 tys. usług (RGU). Dokładnej liczby abonentów spółki nie podają (w 2010 r. TVK Diana miała 6 tys. abonentów)

Wartości transakcji nie podano. – Wartość umowy nie odbiega od standardu tego typu transakcji – napisała tylko spółka w oficjalnym komunikacie. Można szacować, że Multimedia Polska płaciły cenę na poziomie 1-1,5 tys. zł za jedno gniazdko.

Multimedia kupiły sieć od trzech właścicieli: Wojciecha Wołcza, Jana Seidlera i Marka Betleja. W tym roku ich przedsiębiorstwo zostało przekształcone ze spółki jawnej w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Multimedia faktycznie kupiły cypryjską „spółkę-czapkę” sieci kablowej ze Stalowej Woli.

Po transakcji liczba klientów Multimediów sięgnie 740 tys.