Reklama

Dwa konsorcja wybrane jako doradcy projektu systemowego

Publikacja: 03.08.2012 16:16

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji rozstrzygnęło postępowanie na doradców, ktore będą świadczyć usługi w ramach  tzw. projekt systemowego – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu,

Resort zaprosił do podpisania umowy dwa konsorcja. W skład pierwszego wchodzą Ernst&Young Business Advisory, Instytut Łączności, GWW Woźny i Wspólnicy. Drugie konsorcjum stanowią natomiast firma InfoStrategia Krzysztof Heller i Andrzej Szczerba, kancelaria prawna Wardyńscy i Wspólnicy oraz spółka ASAP 24 Grzegorz Pośpieszczyk, Marcin Stachura.

Do ministerstwa wpłynęła jeszcze trzecia oferta konsorcjum firm VAULT oraz ITTI, która została odrzucona.

Do realizację projektu systemowego  Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji miało dyspozycji 36 mln zł.

Resort postanowił podzielić program na dwa równoległe działania. Pierwsza część projektu o wartości 15 mln zł  to walka z wykluczeniem cyfrowym (tzw. działania miękkie), którą od zeszłego roku prowadzi  Stowarzyszenie Miasta w Internecie (program Polska Cyfrowa Równych Szans).

Reklama
Reklama

Wybrani doradcy będą odpowiadać za  drugą część projektu, tj. wspierać doradczo i prawnie projekty budowy infrastruktury szerokopasmowej realizowane w ramach RPO oraz 8.3 i 8.4 POIG.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama