Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 21:23 Publikacja: 09.08.2012 16:51
Foto: ROL
W II kwartale liczba klientów „n” (bez Telewizji na Kartę) wzrosła o 17 tys. Do tego wzrostu zdaniem zarządu TVN przyczyniło się partnerstwo z Orange Polska polegające na łączeniu ofert obu firm (płatna telewizja i Internet). – W październiku liczba abonentów „n” powinna już przekroczyć milion – zapowiedział Markus Tellenbach.
Przychody „n” wyniosły 214,6 mln zł (przy 179,8 mln rok wcześniej), a EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją – rpkom.pl): 4,5 mln zł (przy 7,2 mln zł rok wcześniej). – Spadek ten, podobnie jak w pierwszym kwartale, był wynikiem wyższych kosztów programowych, zarówno zmiennych – wywołanych przez wzrost bazy abonenckiej, jak i stałych – dotyczących umów na wyłączność w dostępie do bibliotek filmowych z wytwórniami 20th Century Fox i Monolith, efektywnych od stycznia tego roku – podał TVN.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas