Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 05:39 Publikacja: 09.08.2012 16:51
Foto: ROL
W II kwartale liczba klientów „n” (bez Telewizji na Kartę) wzrosła o 17 tys. Do tego wzrostu zdaniem zarządu TVN przyczyniło się partnerstwo z Orange Polska polegające na łączeniu ofert obu firm (płatna telewizja i Internet). – W październiku liczba abonentów „n” powinna już przekroczyć milion – zapowiedział Markus Tellenbach.
Przychody „n” wyniosły 214,6 mln zł (przy 179,8 mln rok wcześniej), a EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją – rpkom.pl): 4,5 mln zł (przy 7,2 mln zł rok wcześniej). – Spadek ten, podobnie jak w pierwszym kwartale, był wynikiem wyższych kosztów programowych, zarówno zmiennych – wywołanych przez wzrost bazy abonenckiej, jak i stałych – dotyczących umów na wyłączność w dostępie do bibliotek filmowych z wytwórniami 20th Century Fox i Monolith, efektywnych od stycznia tego roku – podał TVN.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas