– Według naszych szacunków jest ich [tabletów] około 400-500 tys, z przewagą tańszych urządzeń z niższej półki. Osób, które tabletu nie mają, ale mogą go chcieć i je na to stać, jest jeszcze około 2 mln. To cała polska klasa średnia, wśród której penetracja tych urządzeń jest stosunkowo niewielka – powiedział w wywiadzie udzielonym serwisowi Telepolis.pl Jacek Balicki, szef marketingu Samsung Electronics Poland (przed laty kierujący marketingiem P4). Według niego dzisiaj w użyciu Polaków jest ok. 500 tys. tabletów (jak zaznacza rynkowe szacunki wahają się od 200 tys. do 2 mln), co oznacza, że rynek urośnie jeszcze 5-krotnie.

Na koniec roku Samsung planuje kampanię „edukacyjną”, która ma promować możliwości tabletów pośród polskich konsumentów, oraz stymulować popyt na droższe modele (jakie Samsung ma dzisiaj w ofercie).

Jacek Balicki zapowiedział również w wywiadzie dla Telepolis.pl wprowadzenie przez Samsunga na polski rynek jeszcze przed końcem roku modelu lodówki podłączanej do internetu i odbierającej telewizję cyfrową.