Aktualizacja: 14.05.2025 11:12 Publikacja: 13.08.2012 16:58
– Według naszych szacunków jest ich [tabletów] około 400-500 tys, z przewagą tańszych urządzeń z niższej półki. Osób, które tabletu nie mają, ale mogą go chcieć i je na to stać, jest jeszcze około 2 mln. To cała polska klasa średnia, wśród której penetracja tych urządzeń jest stosunkowo niewielka – powiedział w wywiadzie udzielonym serwisowi Telepolis.pl Jacek Balicki, szef marketingu Samsung Electronics Poland (przed laty kierujący marketingiem P4). Według niego dzisiaj w użyciu Polaków jest ok. 500 tys. tabletów (jak zaznacza rynkowe szacunki wahają się od 200 tys. do 2 mln), co oznacza, że rynek urośnie jeszcze 5-krotnie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas