Według Samsunga w Polsce jest rynek na 2,5 mln tabletów

Publikacja: 13.08.2012 16:58

– Według naszych szacunków jest ich [tabletów] około 400-500 tys, z przewagą tańszych urządzeń z niższej półki. Osób, które tabletu nie mają, ale mogą go chcieć i je na to stać, jest jeszcze około 2 mln. To cała polska klasa średnia, wśród której penetracja tych urządzeń jest stosunkowo niewielka – powiedział w wywiadzie udzielonym serwisowi Telepolis.pl Jacek Balicki, szef marketingu Samsung Electronics Poland (przed laty kierujący marketingiem P4). Według niego dzisiaj w użyciu Polaków jest ok. 500 tys. tabletów (jak zaznacza rynkowe szacunki wahają się od 200 tys. do 2 mln), co oznacza, że rynek urośnie jeszcze 5-krotnie.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić