Według Samsunga w Polsce jest rynek na 2,5 mln tabletów

Publikacja: 13.08.2012 16:58

– Według naszych szacunków jest ich [tabletów] około 400-500 tys, z przewagą tańszych urządzeń z niższej półki. Osób, które tabletu nie mają, ale mogą go chcieć i je na to stać, jest jeszcze około 2 mln. To cała polska klasa średnia, wśród której penetracja tych urządzeń jest stosunkowo niewielka – powiedział w wywiadzie udzielonym serwisowi Telepolis.pl Jacek Balicki, szef marketingu Samsung Electronics Poland (przed laty kierujący marketingiem P4). Według niego dzisiaj w użyciu Polaków jest ok. 500 tys. tabletów (jak zaznacza rynkowe szacunki wahają się od 200 tys. do 2 mln), co oznacza, że rynek urośnie jeszcze 5-krotnie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa