Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 08:43 Publikacja: 16.08.2012 11:31
Foto: NaviExpert
Polski rynek nawigacji samochodowych zaczyna odczuwać skutki ekspansji smartfonów, tabletów i internetowych aplikacji. Jak podaje GfK Polonia, w ubiegłym roku sprzedano u nas ponad 600 tys. tradycyjnych zestawów PND (Portable Navigation Device), jednak ten rok ma przynieść spadek sprzedaży o 14 – 18 proc.
Na rynku nawigacji działających na smartfonach dwie polskie firmy NaviExpert i AutoMapa walczą o dominację nie tylko między sobą, ale też ze światowymi gigantami: Nokią i Google‚em. Darmowym usługom tych ostatnich polscy gracze przeciwstawiają lepiej aktualizowane bazy danych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas