Reklama

Rośnie zasięg i wpływy kanałów tematycznych i DVB-T

Stacje nadawane w ramach naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T odnotowują duże wzrosty przychodów mimo kryzysu na reklamowym rynku – wynika z raportu domu mediowego Starlink

Publikacja: 17.08.2012 07:00

Rośnie zasięg i wpływy kanałów tematycznych i DVB-T

Foto: ROL

Jak podliczyli analitycy, w I półroczu 2012 wpływy reklamowe telewizji jako całej branży spadły o 5,2 proc. do 1,9 mld zł.

Odwrotna tendencja była jednak widoczna wśród kanałów tematycznych, których zasięg i widownia wciąż rośnie oraz wśród stacji  nadawanych w ramach multipleksów DVB-T.  – Dynamicznie rosną przychody stacji TV4, TVN7 oraz TV Puls – o 18,7 proc. w pierwszym półroczu – na co dobroczynny wpływ ma postępująca cyfryzacja telewizji naziemnej, a co za tym idzie, rosnący zasięg techniczny tych stacji –podaje Starlink.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama