Aktualizacja: 01.07.2025 04:43 Publikacja: 17.08.2012 07:00
Foto: ROL
Jak podliczyli analitycy, w I półroczu 2012 wpływy reklamowe telewizji jako całej branży spadły o 5,2 proc. do 1,9 mld zł.
Odwrotna tendencja była jednak widoczna wśród kanałów tematycznych, których zasięg i widownia wciąż rośnie oraz wśród stacji nadawanych w ramach multipleksów DVB-T. – Dynamicznie rosną przychody stacji TV4, TVN7 oraz TV Puls – o 18,7 proc. w pierwszym półroczu – na co dobroczynny wpływ ma postępująca cyfryzacja telewizji naziemnej, a co za tym idzie, rosnący zasięg techniczny tych stacji –podaje Starlink.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas