Reklama
Rozwiń
Reklama

Rośnie zasięg i wpływy kanałów tematycznych i DVB-T

Stacje nadawane w ramach naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T odnotowują duże wzrosty przychodów mimo kryzysu na reklamowym rynku – wynika z raportu domu mediowego Starlink

Publikacja: 17.08.2012 07:00

Rośnie zasięg i wpływy kanałów tematycznych i DVB-T

Foto: ROL

Jak podliczyli analitycy, w I półroczu 2012 wpływy reklamowe telewizji jako całej branży spadły o 5,2 proc. do 1,9 mld zł.

Odwrotna tendencja była jednak widoczna wśród kanałów tematycznych, których zasięg i widownia wciąż rośnie oraz wśród stacji  nadawanych w ramach multipleksów DVB-T.  – Dynamicznie rosną przychody stacji TV4, TVN7 oraz TV Puls – o 18,7 proc. w pierwszym półroczu – na co dobroczynny wpływ ma postępująca cyfryzacja telewizji naziemnej, a co za tym idzie, rosnący zasięg techniczny tych stacji –podaje Starlink.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama